moduł?
- Gruszka
- Junior
- Posty: 180
- Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
- Posiadany PUG: 205 1.9TD
- Numer Gadu-gadu: 9098206
- Lokalizacja: Wrocław
moduł?
Witam wszystkich. Mam pewien problem. Otóż mój pug jeździ, w pewnym momencie odłącza tak jakby zapłon (przerywa następnie gaśnie i nie można go odpalić). Czekam jakiś czas po czym normalnie odpalam i jadę dalej. Te czynności się powtarzają. Czy to moduł???
Diesel Power 

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: moduł?
a probowales o to spytac wyszukiwarki ? bo mam watpliwosc.
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: moduł?
tak objawy wskazuja na modul zaplonowy pozdro
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Gruszka
- Junior
- Posty: 180
- Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
- Posiadany PUG: 205 1.9TD
- Numer Gadu-gadu: 9098206
- Lokalizacja: Wrocław
Re: moduł?
Widocznie szukałem nie tu gdzie trzeba
Jestem w trakcie organizowania sobie drugiego modułu "na podmiankę"
Zobaczymy jak się będzie zachowywał...
No i tu kieruje pytanie do Was... Czy ktoś ma taki moduł zapłonowy do 1.4 TU3M.. Jak on wygląda i gdzie może się znajdować??? Czy to jest to przy monowtrysku(od przodu)?

Jestem w trakcie organizowania sobie drugiego modułu "na podmiankę"

Zobaczymy jak się będzie zachowywał...
No i tu kieruje pytanie do Was... Czy ktoś ma taki moduł zapłonowy do 1.4 TU3M.. Jak on wygląda i gdzie może się znajdować??? Czy to jest to przy monowtrysku(od przodu)?
Diesel Power 

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: moduł?
uzywaj opcji edytuj jesli po 30 min chcesz cos dopisac do swojego posta, to raz.
Modul znajduje sie na aparacie zaplonowym, to dwa.
Modul znajduje sie na aparacie zaplonowym, to dwa.
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: moduł?
Miałem taki objaw.
Mój problem polegał na tym że zimny silnik wymagał kilku krotnego rozruchu nim odpalił.Po nagrzaniu zero problemów.Fakt-było cieplej,początek września 2010. Wyłączałem silnik i zostawał na LPG-gaźnik na to pozwala,wtrysk nie- bo jest sterowany komputerem gazu. Nawet jak stał z półtorej godziny to odpalałem go z LPG bez najmniejszych oporów.
A teraz trochę z przygód z cewką. Trasa Warszawa=>Rzeszów droga ekspresowa i przed Białobrzegami silnik gaśnie.Jechałem na LPG.Przewód spadł z cewki,uszkodzenie reduktora a może padła cewka elektrozaworu?. Na pobocze maska w górę ,wszystko wygląda OK.
Dla pewności przełączyłem się na PB.Odpalił bez problemu.Jedziemy- ale nie za daleko. Po 50 m znowu to samo. W efekcie tel.112 i podali mi numery laweciarzy.
Trafiłem na super ludzi. O godz. 22 na prośbę Pana od lawety elektryk samochodowy otworzył warsztat.Z opisu wydedukował że to może być moduł.Tylko z skąd taki wziąć?.Elektryk chwilę pomyślał i mówi chyba ma w piwnicy.I przyniósł. Nowiutkie Valeo!!! Wymienił, silnik odpalił to wracamy na trasę.Po 3 km. zdechł.Laweta,motel.Rano w warsztacie znaleźli ze trzy złącza w których mogły wystąpić niekontakty.Przetestowaliśmy silnik jeżdżąc po Białobrzegach.OK.
Decyzja -powrót do W-wy.Zero problemów. I tak ze dwa tygodnie. Potem Pug zaczął kaprysić.Na PB odpalił lub nie. Podejrzewałem że może zaczęła szwankować pompa ale nie.Na LPG też palił jak chciał. Aż odmówił całkowicie a iskra niby była.I znowu hol, warsztat.Diagnoza-uszkodzona cewka.Uzwojenie wtórne przebite i tym samym ilość zwojów uległa zmniejszeniu co zaowocowało niższym napięciem po stronie wysokiego.Wymiana cewki i po problemie,aczkolwiek mechanik sprawdził też całą drogę paliwowo elektryczną oraz jej sterowanie i oznajmił-korektor ssania do wymiany,regulator kąta wyprzedzenia popularnie zwanym UFO do wymiany ale można jeździć, no to pojechałem w trasę jak wyżej.Tym razem bez problemów.UFO i korektor zregenerowałem domowym sposobem i autko jeździ żwawo. Co do modułu to sprawdź go żarówką-opis na Forum lub w internecie.
Mój problem polegał na tym że zimny silnik wymagał kilku krotnego rozruchu nim odpalił.Po nagrzaniu zero problemów.Fakt-było cieplej,początek września 2010. Wyłączałem silnik i zostawał na LPG-gaźnik na to pozwala,wtrysk nie- bo jest sterowany komputerem gazu. Nawet jak stał z półtorej godziny to odpalałem go z LPG bez najmniejszych oporów.
A teraz trochę z przygód z cewką. Trasa Warszawa=>Rzeszów droga ekspresowa i przed Białobrzegami silnik gaśnie.Jechałem na LPG.Przewód spadł z cewki,uszkodzenie reduktora a może padła cewka elektrozaworu?. Na pobocze maska w górę ,wszystko wygląda OK.
Dla pewności przełączyłem się na PB.Odpalił bez problemu.Jedziemy- ale nie za daleko. Po 50 m znowu to samo. W efekcie tel.112 i podali mi numery laweciarzy.
Trafiłem na super ludzi. O godz. 22 na prośbę Pana od lawety elektryk samochodowy otworzył warsztat.Z opisu wydedukował że to może być moduł.Tylko z skąd taki wziąć?.Elektryk chwilę pomyślał i mówi chyba ma w piwnicy.I przyniósł. Nowiutkie Valeo!!! Wymienił, silnik odpalił to wracamy na trasę.Po 3 km. zdechł.Laweta,motel.Rano w warsztacie znaleźli ze trzy złącza w których mogły wystąpić niekontakty.Przetestowaliśmy silnik jeżdżąc po Białobrzegach.OK.
Decyzja -powrót do W-wy.Zero problemów. I tak ze dwa tygodnie. Potem Pug zaczął kaprysić.Na PB odpalił lub nie. Podejrzewałem że może zaczęła szwankować pompa ale nie.Na LPG też palił jak chciał. Aż odmówił całkowicie a iskra niby była.I znowu hol, warsztat.Diagnoza-uszkodzona cewka.Uzwojenie wtórne przebite i tym samym ilość zwojów uległa zmniejszeniu co zaowocowało niższym napięciem po stronie wysokiego.Wymiana cewki i po problemie,aczkolwiek mechanik sprawdził też całą drogę paliwowo elektryczną oraz jej sterowanie i oznajmił-korektor ssania do wymiany,regulator kąta wyprzedzenia popularnie zwanym UFO do wymiany ale można jeździć, no to pojechałem w trasę jak wyżej.Tym razem bez problemów.UFO i korektor zregenerowałem domowym sposobem i autko jeździ żwawo. Co do modułu to sprawdź go żarówką-opis na Forum lub w internecie.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
- Gruszka
- Junior
- Posty: 180
- Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
- Posiadany PUG: 205 1.9TD
- Numer Gadu-gadu: 9098206
- Lokalizacja: Wrocław
Re: moduł?
powiem tak.. Znalazłem w domu moduł założyłem i jak ręką odjął..
Zajęło mi to całe 10min. Tylko dlaczego moduł od środka był poklejony czymś białym? Czymś typu sylikon... 




Diesel Power 

-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: moduł?
Bo taka jest jego konstrukcja.Mam identyczny.Najprawdopodobniej przez ten otwór zalewano go uszczelniaczem, choć wygląda jakby wysadziło go coś od środka np. kondensator.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: moduł?
To pasta termoprzewodzaca, taka jaka jest miedzy procesorem a radiatorem w komputerze. Dobrze byloby gdybys jej uzyl do montazu modlu, wtedy cieplo bedzie odprowadzac do aparatu zaplonowego i dluzej posluzy.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: moduł?
raczej w komputerowym albo w sklepie z elementami elektronicznymi