kody usterek!

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
majpio

Post autor: majpio »

wiem że się wpinają nawet u nas ktoś to na forum robił ale nie pamiętam kto podpinali mu w serwisie puga 1.1 pod komp.Nie pamiętam kto to był.Pamiętam jedynie że byl to czerwony pug jednego z forumowiczów bodajże ariela czy jakoś tak jego nick brzmiał!
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:A podlaczaja?

Moze wpinaja sie w kazdy czujnik z osobna...
Albo maja przelotke pomiedzy wtyczke a kompa...
A co do wtyczki np. w 309 do 88 nie bylo wtyczki, po 88 byla (sprawdzalem u kumpla '88 xu9ja jetronic JEST a u mnie '87 NIE MA :()
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

Ja mam TU3 na monowtrysku i ostatnio bylem podpinany pod kompa bez problemow. Zielona wtyczka tak jak chlopaki mowia znajduje sie po prawej stronie w okolicach akumulatora. Wczesniej bledy mialem zczytywane na podstawie mrugniec lampki stop. Takze obie metody dzialaja. Dodam, ze moje autko jest z konca 1990r.
205 XS 1.4 grafit metalik
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cyborg »

nie wiem majpio czy cie to jeszcze interesuje, ale ja ostatnio zczytywalem u siebie pamiec wiec moge ci powiedziec jak to sie robi
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

polecam ksiazke Auto Poradnik "wtrysk benzyny"tam wszystko jest o kodach do kazdego samochodu
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

nawet w starym dieselu '84 miałem kostke na pokrywie rozrzadu, i wcale nie wisiała luzem, była nawet dosc solidnie przymocowana!
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
powerhorse

Post autor: powerhorse »

Faktycznie wszystko znajduje sie w ksiązce "sam naprawiam" na 74 stronie sa kody. jest tez wszystko wyjasnione jak to trzeba robic. Chociaz tak jest wyjasnione ze ja tuman nie rozumiem :/
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cyborg »

to proste jak sznurek w kieszeni!podpinasz kawalek przewodu do gniazdka diagnostycznego, siadasz za kolko, wlaczasz zaplon i dotykasz ten przewod na ok. 3 sekundy do masy (np do tego ocynkowanego kolka do zamykania drzwi po lewej za plecami). wtedy ta kontrolka diagnostyczna komputera na desce rozdzielczej (zolto-pomaranczowa) powinna mignac jeden raz i za chwilke dwa razy. to oznacza kod 12 czyli poczatek odczytu. nastepnie znowu stykasz kabelek z masa na 3 sekundy i znowu lampka mrugnie kilka razy dla liczby dziesiatek i za chwile dla liczby jednosci. jesli nie masz uszkodzen to nastepnym kodem bedzie 11 czyli koniec odczytu.powodzenia!
Ceballos
Nowicjusz
Posty: 55
Rejestracja: 27 mar czw, 2008 8:55 am
Posiadany PUG: 205 roland garros
Numer Gadu-gadu: 2722519
Lokalizacja: Łódź , Koluszki

Re: kody usterek!

Post autor: Ceballos »

tak wlasnie sie robi:)Ale na wlaczonym silniku czy na zaplonie??
Awatar użytkownika
dzikson
Maniak
Posty: 1191
Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
Posiadany PUG: 205XS
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: kody usterek!

Post autor: dzikson »

Wystarczy na zapłonie, włączony silnik nie jest tu konieczny.
Ceballos
Nowicjusz
Posty: 55
Rejestracja: 27 mar czw, 2008 8:55 am
Posiadany PUG: 205 roland garros
Numer Gadu-gadu: 2722519
Lokalizacja: Łódź , Koluszki

Re: kody usterek!

Post autor: Ceballos »

Aha ...U mnie jest tak ze kontrolka pali sie na zaplonie i kilka sekund po odpaleniu...W trakcie jazdy nie mruga...Czy tak powinno byc czy palaca sie kontrolka informuje o jakims trybie awaryjnym??
Ostatnio zmieniony 02 lip śr, 2008 3:27 pm przez Ceballos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: kody usterek!

Post autor: DJPreZes »

Powinno byc tak jak napisales.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Ceballos
Nowicjusz
Posty: 55
Rejestracja: 27 mar czw, 2008 8:55 am
Posiadany PUG: 205 roland garros
Numer Gadu-gadu: 2722519
Lokalizacja: Łódź , Koluszki

Re: kody usterek!

Post autor: Ceballos »

To bardzo sie ciesze. Duzo przeszlismy Ja i Roland:)
majkel
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: 29 sty ndz, 2012 10:46 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Numer Gadu-gadu: 13607372
Lokalizacja: Tarnów

Re: kody usterek!

Post autor: majkel »

Panowie, jedno pytanie, szukałem tego gniazda i znalazłem małą zieloną "wtyczkę" pod zbiorniczkiem płynu spryskiwaczy. Wygląda jakby miała 3 wejścia ale blaszki styków są 2. Czy to jest właśnie to gniazdo o którym mówicie?

a i jeszcze jedno, jak już wykryje te usterki to one same się kasują, czy to jest dla mnie tylko informacja co jest niesprawne?
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: kody usterek!

Post autor: krzyska »

majkel pisze:Panowie, jedno pytanie, szukałem tego gniazda i znalazłem małą zieloną "wtyczkę" pod zbiorniczkiem płynu spryskiwaczy. Wygląda jakby miała 3 wejścia ale blaszki styków są 2. Czy to jest właśnie to gniazdo o którym mówicie?

a i jeszcze jedno, jak już wykryje te usterki to one same się kasują, czy to jest dla mnie tylko informacja co jest niesprawne?
Powodzenia życzę w zczytywaniu kodów tą wtyczką :wink:
A na poważnie to wtyczkę od diagnostyki kompa masz przy prawym kielichu amortyzatora, tuż przy/za/obok/koło zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego, też zielona.
Kolega cyborg parę postów wyżej łopatologicznie wyłożył jak odczytać/kasować kody/błedy.
GTI_Efekt Masy Obrazek
ODPOWIEDZ