I jak tam ten moduł?
Mnie to już powoli zaczyna denerwować. Wymieniłem moduł, cewkę, przewody, palec, kopułkę, podłączyłem tak, jak mi napisałeś i dalej nic. Najwyzej jak sprawdzisz i ja sprawdzę i okaże się, że u mnie jest dobrze, a dalej nie działa, to ja zrobię schemat jak mam wszystko podłączone i wrzucę.
Brak iskry
- marcpol
- Nowicjusz
- Posty: 90
- Rejestracja: 12 sie pt, 2011 1:48 pm
- Posiadany PUG: 205 1.1 Look; 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Re: Brak iskry
Nie taniej byłoby oddać auto do fachowca? Naprawa, która powinna zająć 10 minut trwa rok, wymieniasz sprawne części na sprawne...
Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych, diesla, alternatorów, rozruszników http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=8&t=25519
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 cze pt, 2011 12:11 pm
- Posiadany PUG: 1.1 89r.
- Numer Gadu-gadu: 6051839
Re: Brak iskry
Do fachowca chciałem lecz już raz był u niego i po miesiącu już nie działał. Z resztą mówi, że go nie weźmie, bo tam jest wszystko poprzerabiane i nikt nie dojdzie jak powinno być. A mieszkam na odludziu więc trudno znaleźć kogoś kto się tego podejmie i w miarę blisko. Pozatym mam czym jeździć, a 205-tka stoi w garażu i kiedyś też przyjdzie jej wyjechać z niego.
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Brak iskry
Sorki lecz autko jeszcze nie dojechało.Braciszek ma być w nocy lub rano to po południu zrobię pomiary.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 cze pt, 2011 12:11 pm
- Posiadany PUG: 1.1 89r.
- Numer Gadu-gadu: 6051839
Re: Brak iskry
Ok, nie ma sprawy.
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Brak iskry
Witam.
Nareszcie znalazłem czas i sprawdziłem połączenia.
Ponieważ masz inne kolory kabli niż w moim aucie to na początek zdejmij półkę kierowcy.
Z tablicy bezpieczników ze złącza E tor1 (liczony od prawej) biegnie kabel do cewki WN
i ma wejść na wtyczkę cewki tor 3.To jest kabel który dostarcza +12V ze stacyjki.
W moim autku jest takie połączenie lecz jeżeli nie masz obrotomierza czy kondensatora a są jakieś kable wolne to je zaizoluj. Kabel ze złącza E ma napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka w poz. 2-bez kręcenia rozrusznikiem. Wyjmij kluczyki ze stacyjki i połącz obie wtyczki wg rysunku powyżej.
Dla ułatwienia fotka wtyczki modułu z opisami tak jakby była włożona w moduł. Kiedy połączysz kable to zaizoluj łączenia. Włóż wtyczkę do modułu i wykonaj test z żaróweczką o mocy 1W- np.od podświetlenia tablicy. Kręcąc rozrusznikiem -MUSI MIGAĆ !!!! Mam nadzieję że moduł wytrzymał poprzednie próby i nie uległ uszkodzeniu.
Powodzenia.
Nareszcie znalazłem czas i sprawdziłem połączenia.
Ponieważ masz inne kolory kabli niż w moim aucie to na początek zdejmij półkę kierowcy.
Z tablicy bezpieczników ze złącza E tor1 (liczony od prawej) biegnie kabel do cewki WN
i ma wejść na wtyczkę cewki tor 3.To jest kabel który dostarcza +12V ze stacyjki.
W moim autku jest takie połączenie lecz jeżeli nie masz obrotomierza czy kondensatora a są jakieś kable wolne to je zaizoluj. Kabel ze złącza E ma napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka w poz. 2-bez kręcenia rozrusznikiem. Wyjmij kluczyki ze stacyjki i połącz obie wtyczki wg rysunku powyżej.
Dla ułatwienia fotka wtyczki modułu z opisami tak jakby była włożona w moduł. Kiedy połączysz kable to zaizoluj łączenia. Włóż wtyczkę do modułu i wykonaj test z żaróweczką o mocy 1W- np.od podświetlenia tablicy. Kręcąc rozrusznikiem -MUSI MIGAĆ !!!! Mam nadzieję że moduł wytrzymał poprzednie próby i nie uległ uszkodzeniu.
Powodzenia.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...