tak, odkrecasz stary szit i przykrecasz elektronika i tyleHideoOSW pisze:A da się łatwo zdemontować palec rozdzielacza i zamontować w tym miejscy elektronika? trzeba bedzie coś zaślepić w głowicy pewnie? Ja nigdy tego nie rozbierałem.
Bo mam głowicę od TU3M i chciałbym ją zamontować w TU1 jak wyżej cejot napisał ma większe zawory wydechowe.
TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4
- smiechoo
- Junior
- Posty: 261
- Rejestracja: 01 lip wt, 2008 10:55 am
- Posiadany PUG: XS 1.4 TU3M ---> TU3S + LPG
- Numer Gadu-gadu: 5774709
- Lokalizacja: 3city
Re: TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4
Dobra dzięki Panowie.
Jak ogarnę budę do malowania, to potem zabiorę się za silnik. Spala olej przez uszczelniacze i poci się niemiłosiernie.
Zabawe w tjuning TU1, opiszę w swoim temacie.
Jak ogarnę budę do malowania, to potem zabiorę się za silnik. Spala olej przez uszczelniacze i poci się niemiłosiernie.
Zabawe w tjuning TU1, opiszę w swoim temacie.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP