TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
smiechoo
Junior
Posty: 261
Rejestracja: 01 lip wt, 2008 10:55 am
Posiadany PUG: XS 1.4 TU3M ---> TU3S + LPG
Numer Gadu-gadu: 5774709
Lokalizacja: 3city

Re: TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4

Post autor: smiechoo »

HideoOSW pisze:A da się łatwo zdemontować palec rozdzielacza i zamontować w tym miejscy elektronika? trzeba bedzie coś zaślepić w głowicy pewnie? Ja nigdy tego nie rozbierałem.

Bo mam głowicę od TU3M i chciałbym ją zamontować w TU1 jak wyżej cejot napisał ma większe zawory wydechowe.
tak, odkrecasz stary szit i przykrecasz elektronika i tyle ;)
Awatar użytkownika
HideoOSW
Junior
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4

Post autor: HideoOSW »

Dobra dzięki Panowie.
Jak ogarnę budę do malowania, to potem zabiorę się za silnik. Spala olej przez uszczelniacze i poci się niemiłosiernie.
Zabawe w tjuning TU1, opiszę w swoim temacie. :W
Obrazek 1991 GTI [M0TW]
Obrazek 1993 WINNER [M0MY]
Obrazek 1992 XS [P3XY] RIP
ODPOWIEDZ