Witam.
Mam problem z 1.1 TU1M. Mianowicie strzela w filtr powietrza oraz nie ma wolnych obrotów po odjęciu gazu, czasem łapią czasem nie. Autem nie da się jeździć!!! Ktoś ma pojęcie co gdzie jak ? Dodatkowo odkryte zostało, że po odpięciu jednej z kostek (chyba czarna) silnik pracuje, to ta przy przepustnicy po lewej str wtrysku, natomiast odpięcie (szarej) skutkuje zgaśnięciem silnika. Czy może to być wina tzw. czujnika położenia przepustnicy i czy ta kostka na która nie ma reakcji ze strony silnika to właśnie ten czujnik? Jak go inaczej sprawdzić czy jest dobry, słyszałem o oporności, mógłby ktoś podrzucić jakie powinny one być w przypadku sprawnego czujnika.
Wyregulowane zostały zawory, sprawdzone serwo oraz rozrząd, wymienione świece, kable oraz kopułka, nie wiem gdzie już szukać przyczyny POMOCY, auto jest potrzebne do jazdy a stoi praktycznie od miesiąca unieruchomione. Do mechanika nie oddam bo musiałbym wymienić pół auta.............. wiadomo o co chodzi. Auto kupiłem po to żeby samemu przy nim grzebać i się uczyć a forum działa chyba po to aby sobie pomagać.
Problem z TU1M, POMOCY!
Problem z TU1M, POMOCY!
Ostatnio zmieniony 19 cze wt, 2012 8:29 pm przez AreS20, łącznie zmieniany 3 razy.
- marcpol
- Nowicjusz
- Posty: 90
- Rejestracja: 12 sie pt, 2011 1:48 pm
- Posiadany PUG: 205 1.1 Look; 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Re: Brak wolnych obrotów, strzelanie.
Oddaj do mechanika.
Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych, diesla, alternatorów, rozruszników http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=8&t=25519
- smiechoo
- Junior
- Posty: 261
- Rejestracja: 01 lip wt, 2008 10:55 am
- Posiadany PUG: XS 1.4 TU3M ---> TU3S + LPG
- Numer Gadu-gadu: 5774709
- Lokalizacja: 3city
Re: Problem z TU1M, POMOCY!
ustaw zaplon