Pomysł mam taki co by sprawdzić moduł. Czy jeśli w metodzie z żaróweczką wpiętą pomiędzy pin środkowy a któryś z bocznych wepnę miernik w te same przewody to rozumiem , że w czasie kręcenia też mi będą sie zmieniać wskazania na przyrządzie?
Więc tak parametry się zmieniają ale nie wiele są to raczej skoki napięcia wywołane przez rozrusznik, po podpięciu żarówki samochodowej świeci światłem ciągłym w czasie kręcenia.
Jakieś sugestie?
Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M
Nie kombinuj. Źle wpięta żarówka.
Moduł podpięty tj. wtyczka w module- a żarówkę wpinasz we wtyczkę pod (+) i (-) zamiast cewki WN -jak pokazałem na fotce w temacie jak niżej. Miernik cyfrowy czy analogowy ma sporą zwłokę i dlatego wpinamy żaróweczkę.
Jest opisane jak sprawdzić cewkę wzbudzenia modułu (zabudowana w aparacie zapłonowym +jej oporność i steruje pracą modułu).Lecz żeby ją sprawdzić trzeba odkręcić moduł, ale to ostateczność. Żarówka MA MIGOTAĆ jak rozrusznik się kręci.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=26&t=23269
Moduł podpięty tj. wtyczka w module- a żarówkę wpinasz we wtyczkę pod (+) i (-) zamiast cewki WN -jak pokazałem na fotce w temacie jak niżej. Miernik cyfrowy czy analogowy ma sporą zwłokę i dlatego wpinamy żaróweczkę.
Jest opisane jak sprawdzić cewkę wzbudzenia modułu (zabudowana w aparacie zapłonowym +jej oporność i steruje pracą modułu).Lecz żeby ją sprawdzić trzeba odkręcić moduł, ale to ostateczność. Żarówka MA MIGOTAĆ jak rozrusznik się kręci.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=26&t=23269
- Manuel205
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 29 sie sob, 2009 1:19 pm
- Posiadany PUG: 1.9 D Look, 1.8 DT, 1.4 Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M
Właśnie zapomniałem napisać - problem został rozwiązany mianowicie, kupiłem kompa i wymieniłem aparat zapłonowy na inny również używany. Po podmianie tych dwóch rzeczy samochód ożył ale jakoś dziwnie chodził więc włożyłem starego kompa i działa jak wcześniej. Wynika z tego że padł po prostu moduł ale za pierwszym razem pan na szrocie sprzedał mi egzemplarz trafiony i po wymianie na inny wszystko gra i buczy.