Panowie, rozwarstwiła mi się uszczelka pod głowicą. Rozebrałem cały silnik, jutro będę go składał i chciałbym zrobić to w sposób poprawny. Moje pytanie jest takie czy momenty dokręcania z tego tematu http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... nia#p99211 dotyczą silnika TU3M w moim 1.4 Cabrio.
Moje drugie pytanie to kwestia techniczna dokręcania głowicy:
-Dokręcam z odpowiednim momentem wszystkie śruby wg odpowiedniej kolejności.
-Kolejny etap, czyli dokręcenie o podaną ilość stopni następuje od razu czy po przejechaniu jakiegoś dystansu, tą wersję z tym dokręcaniem po jakimś czasie o te podane ileś stopni usłyszałem od znajomego, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne.
Remont silnika
- bhejduk
- Uzalezniony
- Posty: 518
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
- Lokalizacja: Łódź
Remont silnika
Bartek jestem.
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: Remont silnika
Momenty dokrecania powinny byc takie same dla Twojego silnika, kolejnosc powinna byc podana na uszczelce, jesli dobrze pamietam jest to taka "slimak", co do etapow dokrecania, to nawet nie probuj odpalac po pierwszym etapie, bo bedziesz musial na nowo zrzucac glowice
- bhejduk
- Uzalezniony
- Posty: 518
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
- Lokalizacja: Łódź
Re: Remont silnika
Tak też myślałem, wydawało mi się to mało prawdopodobne.Filipczak pisze:Momenty dokrecania powinny byc takie same dla Twojego silnika, kolejnosc powinna byc podana na uszczelce, jesli dobrze pamietam jest to taka "slimak", co do etapow dokrecania, to nawet nie probuj odpalac po pierwszym etapie, bo bedziesz musial na nowo zrzucac glowice
Kolejność znam i wszystko inne jest już dla mnie jasne.
Dziękuję!
Bartek jestem.