co mam zrobic??(bieze olej)
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
hmm , naprzykład prowadnice zaworowe ich wyrobienie tez powoduje spalanie oleju. nie wiadomo w jakim stanie jest trzeci cylinder ,panewki na wale korbowym.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
,
az tak zle z moim samochodzikem??
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
To są tylko przypuszczenia,ale wg. mnie jak stało sie tak z dnia na dzien to moze byc to pierscien zgarniajacy , po rozebraniu silnika czasem moze wyjsc wogóle cos innego.Ale z reguly dochodza inne elementy ktore warto przy okazji wymienic. Jak rozbierasz silnik na czesci i pozniej go skladasz ponownie nawet na tych samych podzespolach to automatycznie jego mozliwy przebieg sie skróci. Dlatego polecam wymiane wszystkich czesci ,najekonomiczniej wymieniasz pierscienie i jezdzisz,reszta sie nie przejmujesz.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
no fakt, syf może być straszny. generalnie jak sie rozbiera silnik z dużym przebiegiem, i nie chce sie duzo kasy włożyć, to raczej jest duzo dylematów, co robić czy a co olać. chyba faktycznie znaleźć inny. bo nawet jak wymienisz wszystkie pierscienie to i tak kompresji dużo nie poprawi. tuleje są zużyte i pierscienie będa sie dłuuugo docierały <i nigdy sie do końca nie ułożą>. albo robi sie gruntowny remont albo przedłuża zycie o pareset kilometrów. a kombinacje stare cześci z nowymi też sie różnie kończa. a pozatym jeżeli zapiekł sie pierścień to możliwe ze bez wymiany tłoka sie nie obejdzie. a to kolejny koszt. a o pierścieniach ze szrotu zapomnij. do bad idea [/img]
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
nie chodzi o zuzycie tylko o to ze np u mnie jedna z tulei byla porysowana (tlok tez) czyli powinienem dac tuleje do szflifu, wymienic tloki na nadwymiarowe, dac komus do przelozenia na korbowody, do tego reszta ktora powinno sie zrobic i wychodzi kwota za ktora mozna kupc silnik a nawet calego puga
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to chyba nic dobrego jak pali ci 0,5 litra minerala na 1000km
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a dymi itp silnik suchy czy mokry od oleju napisz coś więcej
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak suchy to ok-wiesz przynajmniej ze nie masz wycieków
skoro dymi jak odpala to pewnie do wymiany sa uszczelniacze zaworowe ale nie koniecznie widziałem jak przy odpalaniu auta po wymianie uszczelniaczy potrafiły przydymić
a jeżeli na ciepłym tak sie dzieje to moze być i to co u kolegi Pawła
skoro dymi jak odpala to pewnie do wymiany sa uszczelniacze zaworowe ale nie koniecznie widziałem jak przy odpalaniu auta po wymianie uszczelniaczy potrafiły przydymić
a jeżeli na ciepłym tak sie dzieje to moze być i to co u kolegi Pawła
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl