co mam zrobic??(bieze olej)

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
pawel120602
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: pabianice

Post autor: pawel120602 »

hihi :? umjecie podtrzymac na duchu

a co jeszcze moze mi wyjsc do naprawy??
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Kamkiler »

hmm , naprzykład prowadnice zaworowe ich wyrobienie tez powoduje spalanie oleju. nie wiadomo w jakim stanie jest trzeci cylinder ,panewki na wale korbowym.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
pawel120602
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: pabianice

,

Post autor: pawel120602 »

az tak zle z moim samochodzikem??
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Kamkiler »

To są tylko przypuszczenia,ale wg. mnie jak stało sie tak z dnia na dzien to moze byc to pierscien zgarniajacy , po rozebraniu silnika czasem moze wyjsc wogóle cos innego.Ale z reguly dochodza inne elementy ktore warto przy okazji wymienic. Jak rozbierasz silnik na czesci i pozniej go skladasz ponownie nawet na tych samych podzespolach to automatycznie jego mozliwy przebieg sie skróci. Dlatego polecam wymiane wszystkich czesci ,najekonomiczniej wymieniasz pierscienie i jezdzisz,reszta sie nie przejmujesz.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

pekniete pierscienie moga spowdowac demolke tulei oraz tloka, ja nie bawilem sie w remont tylko kupilem drugi silnik 8)
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

no fakt, syf może być straszny. generalnie jak sie rozbiera silnik z dużym przebiegiem, i nie chce sie duzo kasy włożyć, to raczej jest duzo dylematów, co robić czy a co olać. chyba faktycznie znaleźć inny. bo nawet jak wymienisz wszystkie pierscienie to i tak kompresji dużo nie poprawi. tuleje są zużyte i pierscienie będa sie dłuuugo docierały <i nigdy sie do końca nie ułożą>. albo robi sie gruntowny remont albo przedłuża zycie o pareset kilometrów. a kombinacje stare cześci z nowymi też sie różnie kończa. a pozatym jeżeli zapiekł sie pierścień to możliwe ze bez wymiany tłoka sie nie obejdzie. a to kolejny koszt. a o pierścieniach ze szrotu zapomnij. do bad idea :wink: [/img]
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

nie chodzi o zuzycie tylko o to ze np u mnie jedna z tulei byla porysowana (tlok tez) czyli powinienem dac tuleje do szflifu, wymienic tloki na nadwymiarowe, dac komus do przelozenia na korbowody, do tego reszta ktora powinno sie zrobic i wychodzi kwota za ktora mozna kupc silnik a nawet calego puga 8)
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

Moj tez bierze troche oleju....gdzies na 1000km musze dolac 0,5L czy to cos zlego ?? ;] co moze byc tez nie tak :) ??
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

a na jakim oleju jeździsz?
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

Lotos Mineralny 15W 40, ale teraz mam wymieniac
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

to chyba nic dobrego jak pali ci 0,5 litra minerala na 1000km
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

To co sugerujesz ??
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

a dymi itp :?: silnik suchy czy mokry od oleju napisz coś więcej
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

Silnik suchy, a jezeli chodzi o dym, jest jak odpala, na zimnym silniku, i na goracym jak mu dodam gazu a takto jak stoi na wolnych obrotach to nie dymi
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

jak suchy to ok-wiesz przynajmniej ze nie masz wycieków
skoro dymi jak odpala to pewnie do wymiany sa uszczelniacze zaworowe ale nie koniecznie widziałem jak przy odpalaniu auta po wymianie uszczelniaczy potrafiły przydymić
a jeżeli na ciepłym tak sie dzieje to moze być i to co u kolegi Pawła
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
ODPOWIEDZ