Strona 2 z 3

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 10:10 am
autor: KrakerSx
temat przeczytany wiele razy :D

PS. simeringi do czego ? bo jakoś nie kojarzę 8)7 .

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 10:26 am
autor: Orfister
Jako uszczelnienie wału korbowego oraz wałka rozrządu - koszt niewielki a masz nowe...
Jak nie wymienisz, może się okazać ze po zrobieniu rozrządu za krótki czas zacznie Ci cieknąć .. wtedy to dopiero sie wnerwisz...

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 11:02 am
autor: KrakerSx
Dzięki, za spostrzeżenie, no wnerwił bym się okropnie, bo nie mam czasu w ogóle na dłubanie, dobrze że tydzień po świętach mam wolny to się nim zajmę odpowiednio.

Ps. Taka wymiana uszczelki i rozrządu, bardzo się różni od wymiany w dużym fiacie, czy żuku ?? 8)7

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 11:05 am
autor: Orfister
Niekoniecznie - poza tym ze tam są łańcuszki :mrgreen:

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 11:19 am
autor: KrakerSx
Mam nadzieje że mi się uda, wiele razy robiłem to przy żukach i dużych fiatach, u sąsiada w warsztacie, więc chyba w pugu dam radę. :mrgreen:

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 1:51 pm
autor: Orfister

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 2:21 pm
autor: KrakerSx
Ofri wielkie _O_ . Do głowicy też coś podobnego może masz ??

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 3:38 pm
autor: kremowka
Fajna instrukcja.

ALE !!!!!!!!!!!!

Wiem, że nie powinno się zwracać uwagi na takie rzeczy, ludziom którzy sami podejmują się tak odpowiedzialnego zadania jak wmiana paska rozrządu, ale przyjrzyjcie się paskowi na kole od wałka rozrządu na ostatnim zdjęciu (sprawdzenie napięcia) i dwa zdjęcia wstecz (zakładanie paska na pompę koło od pompy wody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 9:17 pm
autor: Banita
Tez mi praca... Wymiana paska, rolki i pompy wody w TU to godzinka, a bez pompy to 25 min...

Co do paska conti, to fakt -nie jest zly, ale trzeba go wymienic jakies 10k wczesniej niz gates'a :P

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 9:19 pm
autor: pszemeq
Sądze ze to tylko jakaś instrukcja zrobiona ot tak i złozona na starych częściach (stary pasek) tak zeby było tylko widać jak się to robi. Ale dla ludzi chcących to zrobić samemu w domowym zaciszu bardzo przydatne.

Re: Zapowiada się dłubanko

: 17 gru śr, 2008 9:52 pm
autor: KrakerSx
Wymieniałem już kompletny rozrząd w dużych fiatach :P, no ale trochę inaczej tam było, więc myślę że najistotniejszą sprawą jest właśnie blokada rozrządu.
Uzdrawianie puga odbywać się będzie w warsztacie samochodowym sąsiada, który zajmuje się, kapitalkami silników, z tym że do silników troche starszych, typu żuk, fiast 125P, łada :mrgreen: , ale sprzęt posiada odpowiedni.
Najgorsze mamy to iż, szpilki które wystają przy kolektorze wydechowym, są praktycznie zżarte, ale myślę że damy radę, na pewno pocykam zdjęcia, co i jak wyglądało.

Ps. Dziś pugi rzygną olejem, aż na masce sie pojawił, od jutra ma wolne, nie chce go zatrzeć. A tuz po świętach zabieram sie za robotę.

Dziekuję wszystkim za cenne rady _O_ . No i oczywiście czekam na kolejne :)

Re: Zapowiada się dłubanko

: 20 gru sob, 2008 12:45 pm
autor: KrakerSx
Czy ktoś ma pomysł jak to odkręcić :P.

Obrazek

Tak wyglądają wszystkie nakrętki/śruby .

Ps. Z servisboxa wynika że to są nakrętki na śruby czy to prawda? Również opisano te 4 śruby jako "kołek 8x125-2012-17" ktoś może się orientuje jaki one maja skok gwintu ?? Czy można je zastąpić, bo nie mogę dostać w żadnym sklepie takich szpilek do puga :/

Re: Zapowiada się dłubanko

: 21 gru ndz, 2008 12:56 pm
autor: KrakerSx
Dobra głowica zdjętą, jutro idzie do planowania.

Ale mam pewien problem, otwór który blokuje koło na wałku rozrządu jest trochę luźny, i koło rusza sie o 1 ząb w lewo i prawo, będąc zablokowanym. Jak ustawić potem przy zakładaniu paska ??

Re: Zapowiada się dłubanko

: 21 gru ndz, 2008 1:21 pm
autor: moralez
kremowka pisze:Fajna instrukcja.

ALE !!!!!!!!!!!!

Wiem, że nie powinno się zwracać uwagi na takie rzeczy, ludziom którzy sami podejmują się tak odpowiedzialnego zadania jak wmiana paska rozrządu, ale przyjrzyjcie się paskowi na kole od wałka rozrządu na ostatnim zdjęciu (sprawdzenie napięcia) i dwa zdjęcia wstecz (zakładanie paska na pompę koło od pompy wody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdjecie troche do dupy zrobione bo to sprawdzenie paska na wygiecie o 90 st powinno sie zrobic po napieciu paska bez kolka i po paru obrotach silnika
KrakerSx pisze:Dobra głowica zdjętą, jutro idzie do planowania.

Ale mam pewien problem, otwór który blokuje koło na wałku rozrządu jest trochę luźny, i koło rusza sie o 1 ząb w lewo i prawo, będąc zablokowanym. Jak ustawić potem przy zakładaniu paska ??
a grubosc trzpienia jest wlasciwa ?

Re: Zapowiada się dłubanko

: 21 gru ndz, 2008 1:28 pm
autor: KrakerSx
Tak ładnie siedzi w otworze w głowicy, ale w otworze koła ma luz. I wtedy koło sie rusza, tak o 1 ząb mniej więcej.