Strona 2 z 2

Re: Raz pali a raz nie..

: 21 cze ndz, 2009 4:13 pm
autor: damiano205
odpalam na LPG.. po prostu na zimnym tak jak by komp mu blokował czy coś..bo w ogóle nie słychać wtryskiwacza...dosłownie parodia..nie sądzę żeby to była kwestia regulacji LPG bo z PB taki sam problem a jak już odpali to i na LPG i na PB jest okej...tak jak pisałem problem z odpalenie zaczął się od awarii alternatora...próbowałem się jakoś ratować i resztkami prądu go próbowałem odpalać..aż w końcu rozrusznik tylko klikał.. co padło? ktoś zna jakąś dobra wróżke :?: :mrgreen: 8)7

Re: Raz pali a raz nie..

: 28 cze ndz, 2009 12:01 am
autor: damiano205
..........

Re: Raz pali a raz nie..

: 03 lip pt, 2009 3:00 pm
autor: damiano205
pytanie: gdzie znajduje się czujnik temperatury silnika dla KOMPA? :mrgreen: 8)7 proszę o szybką odpowiedz :!:

Re: Raz pali a raz nie..

: 03 lip pt, 2009 3:03 pm
autor: Jarmarek
Po stronie akumulatora na dole... ale nie pamiętam gdzie dokładnie.
Kostka na 2 piny chyba wchodziła w głowicę.
Dawno w TU się nie bawiłem.

Re: Raz pali a raz nie..

: 03 lip pt, 2009 5:23 pm
autor: moralez
damiano205 pisze:pytanie: gdzie znajduje się czujnik temperatury silnika dla KOMPA? :mrgreen: 8)7 proszę o szybką odpowiedz :!:
pod aparatem zaplonowym albo gdzies w poblizu, latwo ja poznac bo ma wyjscie na 2 piny.

Re: Raz pali a raz nie..

: 03 lip pt, 2009 8:10 pm
autor: damiano205
dziekować będę szukać :mrgreen: mam nadzieje że to to.. bo skończyły mi się pomysły co to może być 8)7

Re: Raz pali a raz nie..

: 04 lip sob, 2009 11:32 pm
autor: damiano205
dziś poprawiłem masy (teraz lepiej niż fabryka >:) )ale problem nie minął :roll: pompa spięta na krótko chodzi 8)7

Teraz Proszę o podpowiedz..co może odcinać sygnał na pompę paliwa i gaz (nie wiem czy jest jakiś elektrozawór czy coś podobnego)GDY SILNIK JEST ZIMNY (przy czym gdy samochód jest mocno nagrzany od słońca-jest wysoka temp.otoczenia to silnik pali dużo łatwiej)...bo gdy silnik jest zimny lub/i gdy temp. otoczenia jest niska bardzo ciężko odpalić...dopiero po długim... długim kręceniu (podejrzewam że podczas tego kręcenia temp. silnika rośnie). proszę o jakiekolwiek skojarzenia gdzie szukać.. :(

Re: Raz pali a raz nie..

: 21 lip wt, 2009 8:20 pm
autor: damiano205
No to po małej przerwie..
Wymienione:
-czujnik temperatury silnika (zero reakcji) nowy org bosch ponad 60zł :!: :cry:
Sprawdzone/poprawione:
-masy (zero poprawy)
-sprawdzone przekaźniki
-pompa na krótko spięta działa i silnik odpala w tedy
Nie pisze o jakich kolwiek zależnościach bo już żadnych nie widzę -nie ma reguły :(

tak przy okazji dziś jak już się wziąłem za samochód to wymieniłem simering pod aparatem zapłonowym( w sklepie dobrał gość jakiś od uno 8)7 mam nadzieje że nie będzie lało :shock: ) ale zauważyłem że nie mam nic podłączone do tego ufa co jest z aparatem to jest jakiś zawór powietrza tylko pytanie gdzie to ma być podpięte czy nie potrzeba tego podpinać :?:

Re: Raz pali a raz nie..

: 21 lip wt, 2009 9:37 pm
autor: Sajmon
mam to samo ze swoim lecz umnie przyczyna tkwi w przekazniku i skrzynce bezpieczników a mianowicie czasem nie podaje prądu na pompke paliwa

Re: Raz pali a raz nie..

: 21 lip wt, 2009 9:43 pm
autor: damiano205
u mnie tak jak gdzieś wyżej pisałem słaby prąd był jak sprawdzałem i to mignął tak na sekunde...
no to pytanie który przekaźnik bo są dwa powiązane ze sobą..jeden koło sterownika (czytaj w schowku przykręcony do tej ramki na kompa) a drugi pod maska nad akumulatorem w tej skrzyneczce...no i co w tej skrzynce bezpieczników??
no i jak kolega sobie z tym poradził...gdzie tkwił problem..?:>

Re: Raz pali a raz nie..

: 27 lip pn, 2009 3:15 pm
autor: Sajmon
U mnie przekaznik jest koło pompy a z brakiem prądu poradziłem sobie na krótko do bezpiecznika od pompy tam połonczyłem i pali