Wycieki oleju

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: Wycieki oleju

Post autor: TO-MI »

wszystko prawda pasta jest OK ale
jak ja swojego gita kupiłem to moduł był przykręcony bez pasty jedną śrubką 8)7 i przyjechał 200 km non stop i nie wiadomo ile poprzednik tak jeździł i działa do tej pory teraz już w migu na paście bo akurat miałem :)
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
borek_wpr
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Re: Wycieki oleju

Post autor: borek_wpr »

Wreszcie znalazłem mój uszkodzony moduł firmy
Magneti Marelli typ MTR 02.
Oto jego widok
142 przer.JPG
Scalak zaprojektowany do układów zapłonowych.
W jednym sklepie krzyczą za niego ok 90 zł.
Koszt tranzystora ok 10zł.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
borek_wpr
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Re: Wycieki oleju

Post autor: borek_wpr »

Minęło trochę czasu. Olej kapiący z aparatu zapłonowego doprowadzał mnie do szału i wreszcie znalazłem nieszczelność !!!
Mój silnik to TU9 zasilany gaźnikiem. Oglądałem, cudowałem ,jak już pisałem wcześniej wymieniłem pierścień typu O-ring. Gucio. Okazało się że olej wycieka z pod uszczelki pompy paliwa. Gaźnikowce mają pompy paliwa mechaniczne, zabudowane nad aparatem zapłonowym . Wymiana uszczelki i suchutko.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
ODPOWIEDZ