TU1M - spalanie, obroty

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
HideoOSW
Junior
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: TU1M - spalanie, obroty

Post autor: HideoOSW »

HideoOSW, masz bardzo fajne spalanie @_@. ile kilometrów zrobił Twój silnik od remontu lub wyjścia z fabryki? Wtrysk boscha czy magneti marelli?

Hideo, a jaki masz przebieg? W sumie to u mnie jest nieokreślony - na zegarach miałem 190, ale może mieć i 290...


Dawno na forum nie zaglądałem, a więc auto jak i silnik ma przebieg licznikowy 159 tyś, i przebieg zdaje się być orginalny, cyferki na liczniku są równo, autko było w 2009 sprowadzone z Niemiec, gdzie tam jakiś czas stało w jakiejś szopie z tego co mówił poprzedni właściciel. Komputer jest Marelli, a silnik ma już zapłon elektroniczny z modułem na prawym kielichu amortyzatora. U mnie na zimnym trzyma 1500obr. a jak się na grzeje to 900 około. Silnik chyba nie był nigdy remontowany, trochę się poci i rano puszcza niebieska chmurkę po odpaleniu, pewnie uszczelniacze zaworowe do wymiany, ale równo pracuje, ma moc i spalanie mnie zadowala. Ps. autko odkupiłem od forumowicza Azazel i wspominał mi że mało pali, ale nie spodziewałem się że aż tak mało na tym stożku :twisted:

Odnośnie spalania się paliwa to nie będę się spierał ponieważ nie studiowałem nigdy mechaniki samochodowej, aczkolwiek spalanie 10/100km jest stanowczo za duże i jednoznacznie wskazuje na problemy z silnikiem, ale kolega uparł się tych rurek podgrzewacza powietrza i procesów spalania paliwa 8)7 .
Według mnie to nie to bo gdyby to było przyczyną to u mnie na stożku spalanie również było by takie wysokie. :W
Obrazek 1991 GTI [M0TW]
Obrazek 1993 WINNER [M0MY]
Obrazek 1992 XS [P3XY] RIP
ODPOWIEDZ