Licznik od GTI do zwyklego Puga, Czujniki....
wRACAJAC DO TEMATU OBROTOMIERZA GTI W 205 Z SILNIKIEM 1.1 . w MOIM JEST CEWKA (TZW.PODWóJNA) KOSTKA NA 4 PINY I 4 KABLE NA SWIECE (BEZ ROZDZIELACZA) JAK PODLACZYC KABLE DO OBROTOMIERZA GTI ZEBY DZIALAL JAK NALEZY . W OBROTOMIERZU SA 4 STYKI ?? POMOCY !
I JESZCZE WSKAźNIK OD TEMPERATURY KONTROLKE PODPIOłEM POD CZUJNIK A WSKAźNIK , JAKI TO MA BYC CZUJNIK I GDZIE GO PODLACZYC !
I JESZCZE WSKAźNIK OD TEMPERATURY KONTROLKE PODPIOłEM POD CZUJNIK A WSKAźNIK , JAKI TO MA BYC CZUJNIK I GDZIE GO PODLACZYC !
W końcu coś zrobiłem
zamontowałem czujnik temperatury oleju ,
trzeba poprowadzić dodatkowy kabelek od czujnika do licznika , Pin numer 7 patrzącz od strony licznika , biała kostka w w niej Pin 7 , tam jest wpięty kabelek ale on idzie tylko do głównej złączki a potem już nie ma nic, kabelek wypinamy i w jego miejsce przewód od czujnika wpiąć , i po kłopocie , działa
teraz tylko jeszcze załatwie trójnik i czujnik ciśnienia wychyłowego pozostnie podłączyć
aha
czujnik temp. oleju wkręcić można z powodzeniem w miejsce korka spustowego oleju , pasuje idealnie i trzyma , nie ma co wiercić dziury w misce.
zamontowałem czujnik temperatury oleju ,
trzeba poprowadzić dodatkowy kabelek od czujnika do licznika , Pin numer 7 patrzącz od strony licznika , biała kostka w w niej Pin 7 , tam jest wpięty kabelek ale on idzie tylko do głównej złączki a potem już nie ma nic, kabelek wypinamy i w jego miejsce przewód od czujnika wpiąć , i po kłopocie , działa
teraz tylko jeszcze załatwie trójnik i czujnik ciśnienia wychyłowego pozostnie podłączyć
aha
czujnik temp. oleju wkręcić można z powodzeniem w miejsce korka spustowego oleju , pasuje idealnie i trzyma , nie ma co wiercić dziury w misce.
- RaveMan
- Junior
- Posty: 242
- Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
- Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
- Numer Gadu-gadu: 4047375
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
- Kontakt:
a ty jak zrobiles wywaliles otwor w misce czy zamiast korka? bo to calkiem ni glupi pomysl jest. Jak skombinujesz ten trojnik to daj znac powiesz co i jak bo ja tez niedawno przekladke zegarow robilem i mi wskazowka cisnienia oleju nie dziala (temp. tez nie ale to szczegol):)
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
zrobione
oto fotki
oto fotki
- Załączniki
-
- czujnik temperatury oleju, wkręcony zamiast korka oleju, gwint ten sam, M16 x1,5,
- DSCF1143.JPG (84.26 KiB) Przejrzano 14947 razy
-
- trójnik w a nim dwa czujniki, widać na pierwszym planie zwykły czujnik
- DSCF1142.JPG (82.08 KiB) Przejrzano 14948 razy
-
- i czujnik od wskaźnika wychyłowego
- DSCF1141.JPG (77.6 KiB) Przejrzano 14949 razy
Czujnik ciśnienia seryjny ma taki sam gwint jaki ma korek w misce , M16
czujnik od temp. i ciśnieniowy wychyłowy wykręciłem z silkika 1.6 GTI , za sumę w sumie 30zł + 15zł paliwo na przejazd
jak się dowiadywałem w serwisie Peugeot , czujnik temp to 150zł, czujnik wychyłowy to 350zł
czujnik od temp. i ciśnieniowy wychyłowy wykręciłem z silkika 1.6 GTI , za sumę w sumie 30zł + 15zł paliwo na przejazd
jak się dowiadywałem w serwisie Peugeot , czujnik temp to 150zł, czujnik wychyłowy to 350zł
- Załączniki
-
- zegary od GTI w peugeocie 205 indiana z działającymi wskaźnikami oleju i temp. oleju
- DSCF1146.JPG (59.35 KiB) Przejrzano 14919 razy