SWAP 1.1 -> 1.4
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Hmm... Naprawde uwazasz ze samochod Mateona stal przez rok i 3 dni czekajac na rade?;)
- morpheusss
- Junior
- Posty: 370
- Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
- Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
- Numer Gadu-gadu: 2292990
- Lokalizacja: Mikołów
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Nie, ale jak szukam rozwiązania jakiegoś problemu z pugiem to często znajduję temat w którym ktoś ma identyczny objaw ale nie ma na końcu rozwiązania. Rada była dla potomnych, niech coś po mnie pozostanie
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Odnośnie auta Mateona, faktycznie problem tkwił w niepodpiętym czujniku temperatury, ale to było rok temu. Obecnie siedzi tam 1.6 na motronicu a wkrótce będzie 1.9.
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Zmac i to była przyczyna takiego spalania??
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Napewno nie, po poskładaniu wszystkiego w całośc dalej palił dużo, ewidentnie go zalewało, czuc było niespalone paliwo, obstawiam komputer, ale tego juz sie nie dowiemy.mateon pisze:Zmac i to była przyczyna takiego spalania??
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
No nie...ale pewnie coś z osprzętem bo po wrzuceniu go do 106 ładnie wymiatał jak na 1.4 i spalał 8-9 przy mało ekonomicznym trybie
http://www.youtube.com/watch?v=EElaWXwqtOw
http://www.youtube.com/watch?v=EElaWXwqtOw
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
panowie, odgrzebuje starego kotleta (złotą łopatę, a właściwie szpadel już ma, więc z góry dzięki)
posiadam:
- 205 1.1 TU1M
- 306 1.4 TU3MC
jak się domyślam, większych problem ze swapem nie będzie, ale zastawiam się, co idzie do wymiany
oczywiste:
- blok silnika wraz z całym zasilaniem (wtrysk)
mniej oczywiste:
- czy skrzynię wrzucać od 306, czy zostawiać od 205 (może 205 ma krótsze przełożenia z uwagi na mniejszy silnik?)
- komputer z 306? ( komputer w 205 jest w schowku, w 306 pod maską)
- wiązka ?
pomijam eksploatacje,bo to oczywiste przy budowie auta dla siebie (sprzęgło, rozrząd, płyny)
posiadam:
- 205 1.1 TU1M
- 306 1.4 TU3MC
jak się domyślam, większych problem ze swapem nie będzie, ale zastawiam się, co idzie do wymiany
oczywiste:
- blok silnika wraz z całym zasilaniem (wtrysk)
mniej oczywiste:
- czy skrzynię wrzucać od 306, czy zostawiać od 205 (może 205 ma krótsze przełożenia z uwagi na mniejszy silnik?)
- komputer z 306? ( komputer w 205 jest w schowku, w 306 pod maską)
- wiązka ?
pomijam eksploatacje,bo to oczywiste przy budowie auta dla siebie (sprzęgło, rozrząd, płyny)
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Skrzynię zostaw z 1.1 ma dłuuugi 5 bieg i będziesz miał lepsze v/max.
Do swapu, silnik z wiązką, wtryskiem, czujnikami itd. W 306 masz lepszy osprzęt silnik chodzi równiej, mniej pali tak, że to bardzo pożądana zmiana. Kompa można zmieścić na prawym nadkolu tam gdzie jest miejsce na lewarek (odpowiednio przycięty kawał blachy przykręcasz w miejsce gdzie przykręca się lewarek i do niego mocujesz kompa - mój sprawdzony przetestowany patent patrz auto Garros by Janek & Agata), ewentualnie inne miejsce wynikające z kształtowania instalacji.
Komp oczywiście z 306-ki
Do swapu, silnik z wiązką, wtryskiem, czujnikami itd. W 306 masz lepszy osprzęt silnik chodzi równiej, mniej pali tak, że to bardzo pożądana zmiana. Kompa można zmieścić na prawym nadkolu tam gdzie jest miejsce na lewarek (odpowiednio przycięty kawał blachy przykręcasz w miejsce gdzie przykręca się lewarek i do niego mocujesz kompa - mój sprawdzony przetestowany patent patrz auto Garros by Janek & Agata), ewentualnie inne miejsce wynikające z kształtowania instalacji.
Komp oczywiście z 306-ki
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
to są dobre wieści dzięki
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Majstry, może ktoś wie coś więcej
wczoraj zakupiony 309 ma silnik TU3M, wyglądem blok jest identyczny z moim 205 (ten z 306 nie był identyczny)
u mnie siedzi komputer:
Bosch 0 280 000 724
w 309 siedzi komputer:
Bosch 0 280 000 745
wtyczki identyczny, komp w tym samym miejscu (schowek)
Jest szansa, że przejdzie bez podmiany wiązki?
wczoraj zakupiony 309 ma silnik TU3M, wyglądem blok jest identyczny z moim 205 (ten z 306 nie był identyczny)
u mnie siedzi komputer:
Bosch 0 280 000 724
w 309 siedzi komputer:
Bosch 0 280 000 745
wtyczki identyczny, komp w tym samym miejscu (schowek)
Jest szansa, że przejdzie bez podmiany wiązki?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Powinno pasować p&p.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Z ciekawości czym te bloki się różniły??? w Moim pugu miałem słupek z TU3MC, a wiązkę z TU1M/ wtysk i komp z TU 3M (citroen ZX 1.4), wszystko pasowało i chodziło bardzo przyzwoicie.szpadliszi pisze:Majstry, może ktoś wie coś więcej
wczoraj zakupiony 309 ma silnik TU3M, wyglądem blok jest identyczny z moim 205 (ten z 306 nie był identyczny)
Wiązka i komp powinny być p&p, najwyżej będziesz miał inną charakterystykę silnika na wolnych obrotach. Nie wiem od czego to zależy, ale podmieniając 3 kompy z 205-ek 1.4 z każdym silnik inaczej chodził na wolnych obrotach. Raz niżej raz wyżej w zakresie ok. 50-100 obr/min. A i jeszcze inaczej działał na ssaniu. Raz obroty szły minimalnie w górę tak ok. 500, a z innym kompem były wyższe.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Może ten z 306 był po prostu żeliwny
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
TU3MC, żeliwny?? Nie bardzo, zresztą różnicę trzeba by szukać magnesemgrzesiek309 pisze:Może ten z 306 był po prostu żeliwny
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
306 jeszcze u mnie na podorędziu, więc sprawdzę dziś z ciekawości ten magnesmlody333 pisze:TU3MC, żeliwny?? Nie bardzo, zresztą różnicę trzeba by szukać magnesemgrzesiek309 pisze:Może ten z 306 był po prostu żeliwny
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka