Remont silnika TU3M

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 518
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: bhejduk »

Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce które wygląda jakby było ułamane, czy ktoś ma do czego to porównać? Czy tam coś powinno być?
Obrazek
Może jak przewracałem silnik po betonie to się porysował i dlatego tak wygląda.
Bartek jestem.
Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 518
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: bhejduk »

Nikt nic nie wie?
Bartek jestem.
Awatar użytkownika
szysz61
Junior
Posty: 160
Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: szysz61 »

Według mnie wszystko jest ok. Zobacz zdjęcie z mojego remontu silnika.
Załączniki
SDC17570a.jpg
Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 518
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: bhejduk »

Czyli porysowało się podczas przekładania, dziękuję Ci Szysz! Nie muszę szukać tej części bloku.
Bartek jestem.
Awatar użytkownika
gti&green
Junior
Posty: 220
Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
Numer Gadu-gadu: 5809515

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: gti&green »

Wszystko gra, mnie się kiedyś taki kawałek faktycznie ułamał i nie miało to znaczenia :)
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 518
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: bhejduk »

W sumie to mnie cieszy że wszystko jest ok, ale jak dokładniej liczę ten remont to trochę ochłonąłem, zastanawiam się jednak nad swapem na inną jednostkę, aczkolwiek decyzji nie podjąłem jeszcze ostatecznej, rozmawiam z ludźmi i jednak zachęcają do remontu, bo taki silnik jest najpewniejszy.
Bartek jestem.
Awatar użytkownika
Bartek4
Junior
Posty: 184
Rejestracja: 30 cze wt, 2015 8:13 am
Posiadany PUG: 205 Green, ex.205 RG
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: Bartek4 »

czy mogl by sie ktos podzielic numerem uszczelki pod aparat zaplonowy dla silnika TU - 1.4 - 75KM i gdzie kupowal ?
Awatar użytkownika
szysz61
Junior
Posty: 160
Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: szysz61 »

Chodzi ci o tą twardą o grubości 6mm.Jeśli tak proponuję poszukać na szrotach lub na stronie salko.pl
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Remont silnika TU3M

Post autor: grzesiek309 »

5933 60 to numer oryginału. Jest to w zasadzie zwykły oring, ale wymiarów nie znam :(
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
ODPOWIEDZ