Strona 1 z 1

205 Look 1,1 monowtrysk

: 28 cze czw, 2007 10:05 pm
autor: dominik19866
A więc stałem sie posiadaczem Lewka :D za niebagatelną sume 600zł :lol: rocznik 91
Zawieszenie 100% sprawne nowe amory od 5 miesięcy tylna belka ok stoi wysoko i prosto brak uszkodzeń
Wnętrze :shock: chyba jeździł z folią na fotelach idealne

A teraz to co go boli zajechany silnik ale uwaga pod maską jest nie ten padnięty a inny rocznik 95 właściciel chciał go zrobić ale chyba mu sie nie udało zmieniony pasek rozrządu rolka sonda lambda filtry i olej. Silnik mam mały wyciek z pod pokrywy zaworów uszczelka do wymiany oraz niekompletny wtrysk brak przewodów i komputera to już mam chwilowo wyjęty chce odnowic komore silnika.
Sa nowe przewody wyskoiego napięcia świece bosch cztero elektrodowe czy takie powinny tam byc? czy poprzednik cos wydziwiał?
tarcze hamulcowe maja bardzo wyraźne nierówności wymienić czy przetoczyć? czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce gdy zapalą sie kontrolki powinna świecić sie kontrolka STOP ?
Rezerwa paliwa jaka to ilość w litrach?
gdzie szukac czujnika braku płynu chłodzącego ?

Re: 205 Look 1,1 monowtrysk

: 28 cze czw, 2007 10:16 pm
autor: KuKiTa
dominik19866 pisze:świece bosch cztero elektrodowe czy takie powinny tam byc? czy poprzednik cos wydziwiał?
Wejdź sobie na strone NGK i dobierz odpowiednie świece
dominik19866 pisze:tarcze hamulcowe maja bardzo wyraźne nierówności wymienić czy przetoczyć?
Jak są jeszcze "w miare" to może wystarczy przetoczyć, chyba że dorwiesz nowe tanio.
dominik19866 pisze:czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce gdy zapalą sie kontrolki powinna świecić sie kontrolka STOP ?
TAK
dominik19866 pisze:Rezerwa paliwa jaka to ilość w litrach?
ok. 4, poszukaj na forum bo było 100x

: 28 cze czw, 2007 10:18 pm
autor: moralez
czujnika szukaj na chlodnicy od strony lampy pasazera

Re: 205 Look 1,1 monowtrysk

: 28 cze czw, 2007 11:43 pm
autor: wilczak
dominik19866 pisze: tarcze hamulcowe maja bardzo wyraźne nierówności wymienić czy przetoczyć?
nie wiem czy się opłaca przetaczanie
jak dzwoniłem w lublinie do centrum hamulców to mi powiedzieli 100żl za przetoczenie tarcz
a za nowe zapłaciłem 120...

Re: 205 Look 1,1 monowtrysk

: 29 cze pt, 2007 2:14 pm
autor: Banita
KuKiTa pisze:
dominik19866 pisze:świece bosch cztero elektrodowe czy takie powinny tam byc? czy poprzednik cos wydziwiał?
Wejdź sobie na strone NGK i dobierz odpowiednie świece
Po co ?
KuKiTa pisze:
dominik19866 pisze:tarcze hamulcowe maja bardzo wyraźne nierówności wymienić czy przetoczyć?
Jak są jeszcze "w miare" to może wystarczy przetoczyć, chyba że dorwiesz nowe tanio.
Jak ci czyjes zycie nie mile, to siebie lepiej przetocz :wink:

Re: 205 Look 1,1 monowtrysk

: 29 cze pt, 2007 2:33 pm
autor: KuKiTa
Banita pisze:
KuKiTa pisze:
dominik19866 pisze:świece bosch cztero elektrodowe czy takie powinny tam byc? czy poprzednik cos wydziwiał?
Wejdź sobie na strone NGK i dobierz odpowiednie świece
Po co ?
żeby mógł zobaczeć
Banita pisze:
KuKiTa pisze:
dominik19866 pisze:tarcze hamulcowe maja bardzo wyraźne nierówności wymienić czy przetoczyć?
Jak są jeszcze "w miare" to może wystarczy przetoczyć, chyba że dorwiesz nowe tanio.
Jak ci czyjes zycie nie mile, to siebie lepiej przetocz :wink:
z którego boku ?
sam mam przetoczone
Bezrobotny człowiek skąd weźmie kase na nowe tarcze ? a 20 zł na przetoczenie to myśle że nie majątek

: 29 cze pt, 2007 2:36 pm
autor: Orfister
Poza tym w każdym samochodzie w książkach serwisowych podawane są minimalne grubości tarcz oraz maxymalne średnice wewnętrzne bębnów, by móc zdecydować czy można przetoczyć, czy już nie...

: 29 cze pt, 2007 4:00 pm
autor: Banita
Roznica miedzy minimum a maksimum to 2mm, wiec jakie przetaczanie?? 8)7

To co robisz ze swoim samochodem, to jak nabardziej Twoja sprawa, ale nie polecaj innym czegos, co moze sie okazac niebezpieczne dla ich zdrowia.

Co do swiec, to napewno numery katalogowe ngk pokrywaja sie z boschem 8)

: 29 cze pt, 2007 9:42 pm
autor: dominik19866
A więc tak tarcze wymienione na nowe orginał peugeot :D (były po znajomości dałem 130zł za 2) nowe klocki łożyska miałem akurat 3 takie komplety byłem w szoku jak sie okazało że to akurat takie :shock: jeszcze jeden został :lol:
całe sprzęgło w bardzo dobrym stanie łożysko też
usunąłem rdze w komorze silnika bardzo niewiele ale jak jest okazja to zrobiłem.
Jutro będą uszczelki do silnika filtry i olej

Ten silnik ma strasznie pordzewiałą miske oleju jak ja opukałem zrobiła sie dziurka w jednym miejscu :cry: Ile bedzie kosztowała mnie nowa miska orientuje sie ktoś?

: 29 cze pt, 2007 10:54 pm
autor: moralez
jakby co to mam chyba gdzies miske od 1,4 ale nie wiem czy pasuje do 1.1

: 30 cze sob, 2007 2:52 pm
autor: dominik19866
niestety od 1.4 nie pasuje zdjąłem ją od środka ok ale z zewnątrz kiepsko migomat i pospawam to uszkodzenie a przy wymianie oleju zmienie miske na nową bo od tej nawet korka nieda sie odkręcić :roll:

Jutro chce włozyc silnik spowrotem i poskładac wszystko najpóźniej w poniedziałek pierwsza jazda :D chyba że bedzie cos co mi przeszkodzi :wink:

: 01 lip ndz, 2007 11:08 pm
autor: dominik19866
NO to mam straszliwy problem z instalacją elektryczną
1 brak iskry
2 wtryskiwacz nie podaje paliwa
świeci sie kontrolka od sondy (ta w kształcie katalizatora z dymkiem) jak chwile pokręce silnikiem nieświeci sie potem mrugnie raz chwila przerwy jeszcze 2 razy potem swieci ciągle)
wtyczka nie pasowała do modułu zapłonowego musiałem podmienieć i niewiem czy dobrze to zrobiłem jak go sprawdzić czy działa?

Pompa paliwa ok jak sprawdzić czujnik połżenia wału?
może mnie ktos poratować :cry:

: 03 lip wt, 2007 7:20 pm
autor: dominik19866
No to sprawa sie wyjaśniła :D poprzednik zmieniając silnik włożył z osprzętem magneti marelli a cała instalacja z kompem to Bosch czy może mi ktoś powiedziec jak wygląda zapłon w Boschu?
Cewka zapłonowa czy może cewka i aparat tylko tego mi brakuje by go uruchomić :)

: 03 lip wt, 2007 11:28 pm
autor: moralez
w 205 byla cewka i aparat, chociaz byla tez pozniejsza wersja tego wtrysku z sama cewka rozdzielajaca iskre 8)
chyba w przyszlym tygodniu bede mial takie czesci na sprzedanie