![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Mechanik straszy, że w silniku TU objawy wskazujące na uszczelkę (olej poszedł do wody, wcześniej ubywało wody) na uszczelce się często nie kończą bo.. rozszczelniają się tuleje...
Mówi, że robi to na co dzień i ludziom silniki zmienia bo naprawy nieopłacalne.
Faktycznie takie rzeczy??
To był drugi, który w ogóle kojarzył "peugeot" "TU" i faktycznie musiał coś dłubać..
Pierwszy do którego dzwoniłem mówił, że owszem zna peugeoty, ale dużo roboty przy nich szczególnie w dieslu bo "są te hydrauliczne zawory"
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
Autko daleko ode mnie, sam nie dam rady zajrzeć...i nie znam jeszcze TU, ale:
-olej czysty
-olej przebił się do wody
-auto chodzi równiutko
Dla mnie uszczelka (pomijając jakieś ew. pęknięcie itp.) a co mają do tego nieszczelne tuleje??
Sugestie?
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)