Strona 2 z 5

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 27 mar czw, 2008 10:23 am
autor: Roj
Banita pisze:1.4 ma blache oslaniajaca, ktora oczywiscie mozna zgubic i wtedy nie ma :roll:
o co cho??
Banita pisze:1.1 to popierdolka w porownaniu do 1.4, a 1.4 to popierdolka w porownaniu do 1.9, przy czym 1.1 charakteryzuje sie podobna ekonomika jazdy, co 1.4.
taa, właśnie, jeśli to apropos pewnego wpisu to tak mi się wydawało właśnie
że mądrości to tam jest tyle co:
1,9 diesel różni się od 1,9 benzynowego tylko tym, że spala inne paliwo
a automat od manulala tym, że sam przerzuca biegi 8)
to nie klocki lego..

a jeśli nie - to o co cho?

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 27 mar czw, 2008 3:51 pm
autor: gad
Banita pisze:Co do komputera, to nie sa zamienne -dzialac to bedzie, ale licho.
Z sonda ,to ladnie napisane, tylko ze napiecie na sondzie zmienia sie co 1s, a przy 3k obrotow mamy w tym czasie ok 75 zaplonow 8)7
A dlaczego niby twoium zdaiem bedzie dzialal licho??? Ja tak mam i ie zauwazylem zadnych niedociagniec

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 27 mar czw, 2008 5:57 pm
autor: Banita
Roj pisze:
Banita pisze:1.4 ma blache oslaniajaca, ktora oczywiscie mozna zgubic i wtedy nie ma :roll:
o co cho??
O to, ze to normalny przykrecany element, wiec pisanie, ze w 1.4 nie ma 'fartucha' oslaniajacego kolo zamachowe jest bzdura -nie ma bo ktos/samo sie odkrecilo.
taa, właśnie, jeśli to apropos pewnego wpisu to tak mi się wydawało właśnie
że mądrości to tam jest tyle co:
1,9 diesel różni się od 1,9 benzynowego tylko tym, że spala inne paliwo
a automat od manulala tym, że sam przerzuca biegi 8)
to nie klocki lego..
To tyczylo sie stwierdzenia, ze 1.1 jest taki szybki 8)7


gad88 pisze:
Banita pisze:Co do komputera, to nie sa zamienne -dzialac to bedzie, ale licho.
Z sonda ,to ladnie napisane, tylko ze napiecie na sondzie zmienia sie co 1s, a przy 3k obrotow mamy w tym czasie ok 75 zaplonow 8)7
A dlaczego niby twoium zdaiem bedzie dzialal licho??? Ja tak mam i ie zauwazylem zadnych niedociagniec

Jest slabszy i ma nizsza kulture pracy.

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 27 mar czw, 2008 8:12 pm
autor: moralez
Banita pisze:
Roj pisze:
Banita pisze:1.4 ma blache oslaniajaca, ktora oczywiscie mozna zgubic i wtedy nie ma :roll:
o co cho??
O to, ze to normalny przykrecany element, wiec pisanie, ze w 1.4 nie ma 'fartucha' oslaniajacego kolo zamachowe jest bzdura -nie ma bo ktos/samo sie odkrecilo.
ale jaki fartuch w TU, z tego co do tej pory widzialem to tylko przy XU wystepuje fartuch oslaniajacy kolo zamachowe :roll:

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 27 mar czw, 2008 9:13 pm
autor: Banita
Jest kawalek blachy tak jak w XU

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 28 mar pt, 2008 10:27 am
autor: Roj
:arrow: no więc jest czy go nie ma? :)

:arrow: 1.1 jest ssszybkiiii.. "niemożebnie" jak mówił Sapkowski
ale jednak temat dotyczy wymiany go na 1.4 więc
:arrow: czy ktoś pokusiłby się o przedział kwotowy, który jest realny dla realizacji takiego SWAP?
:arrow: gdybym wstawiał do warsztatu jakiegoś to jaka cena (wiadomo szacunkowa -będzie podejzanie mała, jaka będzie złodziejstwem, a które są akceptowalne?
:arrow: skrzyni biegów nie trzeba ruszać przy takiej zmianie?

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 28 mar pt, 2008 5:52 pm
autor: Banita
1. Jest jesli jest, a nie ma jak ktos odkrecil i nie przykrecil spowrotem - takie skomplikowane?

2. Jesli sam zrobisz i nie wymieniasz nic poza silnikiem, to tylko jakies pierdoly wiec nie wiecej niz 200zl. Robocizna w warsztacie to ok 400zl

3.Ruszac? - Zdjac? Naprawiac? Zmieniac? Najprosciej wyjac z silnikiem i z kolejnym silnikiem wlozyc.

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 01 kwie wt, 2008 11:14 am
autor: Roj
Banita pisze: 3.Ruszac? - Zdjac? Naprawiac? Zmieniac? Najprosciej wyjac z silnikiem i z kolejnym silnikiem wlozyc.
zmieniać?
różnica między 1.1 a 1.4 jest procentowo niemała, więc po prostu czy skrzynia
a) będzie kompatybilna
b) wytrzyma większe obciążenia

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 01 kwie wt, 2008 6:20 pm
autor: Banita
a) Przeciez bylo napisane, ze pasuje.
b) Jest dokladnie taka sama(ew minimalnie moga sie roznic przelozenia)

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 02 kwie śr, 2008 9:16 am
autor: Roj
dzięki wielkie Banita i wszystkim, którzy dzielili się wiedzą i doświadczeniem w tym temacie.
czuję się bogatszy dzięki Wam _O_

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 18 wrz pt, 2009 12:47 am
autor: maciooo
Witam!
Co prawda akcja tego wątku miała miejsce jakiś czas temu, ale tak się złożyło że mój portfel dał zielone światło planom odświeżenia indiany.
Jak wiadomo indiana powinna mieć 1.4 u mnie ma 26ok przebiegu i silnik 1.1 (chyba)
więc pytanie moje do kolegi/kolegów czy swap się udał i jakie faktycznie były koszty tej operacji.
Ktoś w tzw. między czasie próbował podobnej zabawy?

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 05 sty wt, 2010 12:16 am
autor: mateon
Odświeżę trochę temat,jakiś czas temu zrobiłem u siebie w cabrio swap silnika z 1.1 na 1.4 przerzuciłem sam silnik bez osprzętu(jeden i drugi Boscha) więc z 1.1 zostało prawie wszystko poza silnikiem czyli komputer,wtrysk,sonda i cały zapłon.Dziś próbowałem go odpalić i okazało się że po wlaniu paliwa bezpośrednio do wtrysku gada ale przepali tylko to co wlałem i gaśnie,przerzuciłem wtrysk z komputerem od 1.4 i dalej jest to samo czy jest możliwe że pompka paliwa od 1.1 nie wyrabia??lub ma się to sondą??


Jaką oznaczenie ma komputer od 1.4 745 czy 724???

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 05 sty wt, 2010 1:30 am
autor: moralez
Sprawdzales czy wogole z wtryskiwacza leci paliwo ?

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 05 sty wt, 2010 1:06 pm
autor: mateon
leci ale w bardzo małej ilości,może pompa paliwa już siada??bo może być jakaś inna przyczyna

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 08 sty sob, 2011 9:57 pm
autor: morpheusss
Odgrzebuję stary temat.... miałem identyczny objaw, sprawdź czy masz podłączony czujnik temperatury silnika ;)