Strona 1 z 1
po wymianie paska i rolki rozrządu
: 05 kwie ndz, 2009 4:06 pm
autor: kabzik
zmieniłem pasek i rolkę i jeszcze chłop ustawiał zawory.. od tego czasu silnik na wolnych troszkę trzęsie obroty nie skaczą ale nierówno pracuje! miał tak ktoś? to przejdzie mu? bo jak nie to znaczy ze coś źle jest!!
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 05 kwie ndz, 2009 4:24 pm
autor: moralez
a rozrzad dobrze jest ustawiony? moze zaluzno pasek jest napiety? jak kiedys troche za luzny pasek mialem to silnik gorzej chodzil na wolnych obrotach i slabiej sie zbieral przy kick down
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 05 kwie ndz, 2009 5:01 pm
autor: kabzik
no ogólnie nie wiem bo dałem do mechaniora bo właśnie nie wiedziałem jak naciągnąć ten pasek.
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 12 kwie ndz, 2009 9:57 pm
autor: PiotrDiesel
mechanik mogl tez niewiedziec i odpalil na zle ustawionym rozrzadzie potem jak zobaczyl ze cos nietak mogl poprawic i moze byc jakis zawor troszke ugiety ale to tylko przypuszczeniealbo zle luzy Diesel ma 0.15 0.30 a benz 0.20 0.40 na zimnym silniku
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 08 lis ndz, 2009 6:14 pm
autor: Wojtek_nurek
Zalezy jaki motor bo w 1L zawory są bez kolizyjne.
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 08 lis ndz, 2009 7:24 pm
autor: Jarmarek
Wojtek_nurek pisze:Zalezy jaki motor bo w 1L zawory są bez kolizyjne.
Że niby w TU zawory bezkolizyjne? ...
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 08 lis ndz, 2009 8:15 pm
autor: Kamkiler
Wojtek_nurek pisze:Zalezy jaki motor bo w 1L zawory są bez kolizyjne.
Fałsz
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 08 lis ndz, 2009 8:38 pm
autor: Banita
Wojtek_nurek pisze:Zalezy jaki motor bo w 1L zawory są bez kolizyjne.
ta, chyba wzajemnie ze soba...
tak -jak moralez napisal -sprawdz pasek i (jesli silnik glosno pracuje, a przyspiesza normalnie) i luzy zaworowe -0,15 i 0,30
Re: po wymianie paska i rolki rozrządu
: 08 lis ndz, 2009 11:57 pm
autor: grzechuuu205
Banita pisze:
ta, chyba wzajemnie ze soba...
hahaha