Strona 1 z 1
Kupiłem, ale..........
: 19 wrz pt, 2003 8:09 pm
autor: TOMBIKE
: 19 wrz pt, 2003 8:45 pm
autor: wojba
to ten olej w normie czy chyba w normie:)???
nie wiem jak jest w XS
ja w GTI mialem tak
wskazowka pokazywala okolo 80 stopni ale czasami mrygala kontrolka jak by byla za wysoka temperatura, okazalo sei ze wsowka ma slaby styk na czujniku w glowicy - to moze byc u ciebie jezeli wody ci nie gotuje a mryga --po za tym zarowno kontrolka od wody jak i od oleju jest polaczona ze STOP po to zeby lepiej sie w oczy zucalo w czasie jazdy jak by co
w GTI jak jest malo oleju i wchodzisz w ostry zakret troche szybciej to sie zapala na chwilke STOP bo wtedy pompa nei jest zanuzona w oleju i zaswiea sie kontrolka
a u ciebie jezeli olej jest w normie a kontrolka sie swieci to w najgorszym razie pompa olejowa pada
a w najlepszym wypadku to tylko cos z kabelkami jest nie tak
ja mialem taki numer kiedys ze jak przyspieszalem to wskazowka cisnienia oleju spadala z 6 na 1 bar nastepnie jak obroty spadly i jechalem rowno to bylo ok jak przyspieszalem to znowu cisnienie malalo
i tu tez byla wina slabo stykajacej wsowki na czujniku cisnienia oleju
: 20 wrz sob, 2003 10:09 am
autor: sirjacob
ja mailem podobnie właśnie przy zbyt niskim poziomie oeju
, na zakrętach i przy gwałtownych ruchch w przód i w tył
na pulpicie robiło sie merry christmas
: 20 wrz sob, 2003 12:24 pm
autor: Archenar
witaj..mam XS-a i ten sam problem..a winą jest poziom oleju (zbyt mały)..najpierw radziłbym Ci dolać i to jak najszybciej !!!.. a teraz kwestia dymku: ten dymek to efekt spalania się oleju..najprawdopodobniej masz do wymiany uszczelniacze zaworów co niestety wiąże się z zdjęciem głowicy (na parkingu raczej tego nie wykonasz). Przy okazji tej operacji musisz także wymienić uszczelkę pod głowicą (koszt uszczelki 50-80 zł) i splanować głowicę oraz wymienić uszczelki pod kolektorami..sporo pracy i koszt około 400 zł (wraz z pracą mechanika)..
ja już jestem umówiony z mechanikiem na taką operację bo Lwiątko zjada mi 1l /800km i kopci jak diesel
PS: nie kupuj hiszpańskich części..są tanie ale do d..
: 20 wrz sob, 2003 11:32 pm
autor: Kaktus
Chlopie, to tobie prawie tego oleju nie pali
Nam kiedys Pug na jedym kjs'ie spalil 2 litry oleju! Gdzie rajdzik mial w sumie 130km!! Za nami byla doslownie zaaaslona dymna!! Jak zdjelismy glowice, to uszczelniaczy juz praktycznie nie bylo
Stwardnialy jak cholera, zdjac sie ich nie dalo bo sie same skruszaly heh. Teraz nie bierze oleju prawie wogole...
: 21 wrz ndz, 2003 1:13 pm
autor: TOMBIKE
Cholera, zauważyłem jakieś nieszczelności po lewej stronie silnika, już wiem dlaczego brakuje oleju, cała lewa strona jest zapaćkana
Ciekawe skąd to leci. Zauważyłem jeszcze jedno. Gdy silnik jest zimny odpala bez problemu, gdy przejade kawałek i po jakims czasie bede chcial odpalić wózek to nie kręci za 1 razem. Boje sie że kiedyś nie zakręci. Podobno świece i akumulator nowe, po regeneracji jest też.....rozrusznik (?) (tak to sie nazywa? nie znam sie
) Może są problemy z odpalemniem bo olej na coś leci?? Aha jaki olej lejemy do puga?
Pozdro
: 21 wrz ndz, 2003 5:12 pm
autor: Kaktus
Ale co ty rozumiesz poprzez stwierdzenie
"nie kreci" ??
Bo nie kreci a nie odpala to calkiem rozne sprawy i calkiem rozne przyczyny moga byc!
: 21 wrz ndz, 2003 9:34 pm
autor: TOMBIKE
Nie kreci znaczy ze jak przekrecam stacyjke to jest albo cisza
albo piluje piluje i moze za 5 razem odpali. Aha dzis odpalalem na biegu jalowym i nic (cisza) jak wlaczylem bieg zakrecil za 1 razem
Co jest kurde
: 21 wrz ndz, 2003 10:11 pm
autor: Para
To że masz mokry silnik to kiepska sprawa:( powinieneś od razu takie rzeczy sprawdzać. Uszczelka pod głowicą pewnie ci poszla
: 21 wrz ndz, 2003 11:13 pm
autor: Kaktus
Jezeli przekrecasz kluczyk i jest cisza... to moze byc slaby styk masy z silnikiem!! Aku moze byc git, wszystko moze byc sprawne, na popych moze autko odpalic odrazu... ale rozrusznik zrobi tylko buuu jezeli masa bedie kiepska.
Skoro krecisz krecisz krecisz i na cieplym nie chce palic, to moze masz zwalony czujnik dodatkowego powietrza, ktory na Bimetalu sie nie zamyka, i autko ma za duzo powietrza!! Na cieplym silniku ten zawor powinien sie zamknac!
Byc moze przegrzewa sie cewka w aparacie zaplonowym.
Byc moze przegrzewa sie cewka zaplonowa
Byc moze przegrzewa sie modul
Byc moze masz gdziesz przerwe ma kablu aparat zaplonowy -> modul
Byc moze masz przerwe na kablach wysokiego napiecia
Byc moze masz wyruchane na maksa uszczelniacze zaworow i nacieka na posotju tyle oleju, ze pozniej jest problem ze spaleniem tego - jak odpali to powinien poleciec z wydechu siiiwy bym
Byc moze wtryski ci leja jak sa cieple - po odpaleniu czarny dym z wydechu.
ITP ITD.......... jedz do mechanika
Bo moze to blachostka...ale tak na odleglosc nikt ci nie powie co to jest...
: 02 paź czw, 2003 12:37 am
autor: BRZYDAK
Sprawdz zapłon , js też miałem problemy z odpalaniem ciepłego silnika , przestawiłem zapłon i ok!
: 07 paź wt, 2003 6:39 pm
autor: przemo
szkoda ze nie zauwazyles tej nieszczelnosci przy kupnie... no teraz to juz po fakcie musisz z tym walczyc i sobie radzic. tak jak pisal kaktus jedz z tym do mechanika najlepiej sprawdzonego! pozdrawiam