Ostatnio pękła mi gumowa osłona na prawym przegubie połosi. Jak ją wymienić? Dodam że mam 1.1 TU1M i półosie są tam nierozbieralne.
Mam też półosie od 1.8D. Będzie pasowała?
Sorry jeśli powtórzyłem temat. Pozdrawiam i z góry dzieki.
Połośka
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: Połośka
Z diesla nie będzie pasowała, a do zakładania osłony gumowej są specjalne stożki przez które przeciągasz gumę przez przegub. Raczej się nie opłaca kupować takiego zestawu do wymiany jednej osłony, lepiej popytaj po warsztatach czy ów sprzęt posiadają i Ci wymienią. U siebie wymieniałem bez takich stożków, kupiłem gumę z firmy bodajże AD czy coś w tym rodzaju i była bardzo miękka i dało się ją przeciągnąć przez przegub ale było to za późno zrobione i poleciał przegub a za nim wymiana całej półosi.
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Połośka
Nie dam reki obciac ale na 90% polos od diesla nie pasuje. Tematow o wymianie gumy jest kilka, w skrocie musialbys spuscic olej ze skrzyni, wsunac z wahacza sworzen zwrotnicy, wyjac polos, rozebrac przegub wewnetrzny, pozniej zdjac gume na przegubie zewnetrznym, zalozyc nowa gume, pozniej zalozyc nowa gume na przegub wewnetrzny, zlozyc p. wewnetrzny i wlozyc polos...
Jest tez prostrzy sposob, kupujesz specjalna gume do przeciskania przez stozek (firma GKN takie robi), oraz taki wlasnie stozek plastikowy, rozcinasz stara gume, czyscisz przegub ze smaru, wciskasz nowa gume przez stozek od strony zewnetrznej, wciskasz nowy smar , zakladasz opaski, skladasz zawieszenie i gotowe.. Drugi sposob nieco drozszy ze wzgledu na zakup stozka, ale jednorazowo, bo juz na drugi raz masz stozek i kupujesz sama jedna gume (nie musisz kupowac gumy na przegub wewnetrzny)
Babelo, pisalismy razem prawie to samo;)
Jest tez prostrzy sposob, kupujesz specjalna gume do przeciskania przez stozek (firma GKN takie robi), oraz taki wlasnie stozek plastikowy, rozcinasz stara gume, czyscisz przegub ze smaru, wciskasz nowa gume przez stozek od strony zewnetrznej, wciskasz nowy smar , zakladasz opaski, skladasz zawieszenie i gotowe.. Drugi sposob nieco drozszy ze wzgledu na zakup stozka, ale jednorazowo, bo juz na drugi raz masz stozek i kupujesz sama jedna gume (nie musisz kupowac gumy na przegub wewnetrzny)
Babelo, pisalismy razem prawie to samo;)
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: Połośka
Do poczytania zanim się za to zabierzesz :
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=4&t=15066
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
Temat zamykam
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=4&t=15066
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 3%C5%82osi
Temat zamykam