Swap TU1M, tylko na co?
: 30 mar pt, 2012 8:51 am
Zaczynam powoli zastanawiać się nad zmianą silnika (bo wyglądu już nabrał) i mam mnóstwo dylematów. Generalnie zastanawiałem się nad kwestią - benzyna czy diesel?
Pewnie 3/4 użytkowników teraz oburzyło się tekstem diesel. No to teraz usprawiedliwienie - diesel spali 6-8 nawet przy dynamicznej jeździe, po tuningu spali 6-9. Kolejna sprawa to właśnie prostszy tuning.
Niestety w swapie na diesla boli mnie konieczność przerejestrowania itd.
Jeśli chodzi o silniki benzynowe:
Nie chcę już TU1M. Każdy domyśli się dlaczego. Myślałem nad TU3M - najbardziej dostępne, najtańsze rozwiązanie, bo z tego, co czytałem to nie trzeba wymieniać skrzyni. No i półosie też zostają. Brat mi coś wspominał, że w tych silnikach lubi wydmuchać uszczelkę pod głowicą - prawda to? Ostatecznie - jak jest z podnoszeniem mocy i spalaniem tego silnika?
Myślałem też o TU5JP, lub czymś podobnym z 106 lub saxo.
Pewnie 3/4 użytkowników teraz oburzyło się tekstem diesel. No to teraz usprawiedliwienie - diesel spali 6-8 nawet przy dynamicznej jeździe, po tuningu spali 6-9. Kolejna sprawa to właśnie prostszy tuning.
Niestety w swapie na diesla boli mnie konieczność przerejestrowania itd.
Jeśli chodzi o silniki benzynowe:
Nie chcę już TU1M. Każdy domyśli się dlaczego. Myślałem nad TU3M - najbardziej dostępne, najtańsze rozwiązanie, bo z tego, co czytałem to nie trzeba wymieniać skrzyni. No i półosie też zostają. Brat mi coś wspominał, że w tych silnikach lubi wydmuchać uszczelkę pod głowicą - prawda to? Ostatecznie - jak jest z podnoszeniem mocy i spalaniem tego silnika?
Myślałem też o TU5JP, lub czymś podobnym z 106 lub saxo.