Strona 1 z 4
kody usterek!
: 13 sty czw, 2005 11:37 am
autor: majpio
Jak w silniku TU3 odczytać kody usterek.Podobno istnieje jakś dioda z której można odczytać te informacje!\
Tylko jeżeli ona istnieje do gdzie jest umiejscowiona?
Popatrzcie posiadacze silników TU3 na poniższy link i odpowiedzice mi czy macie u siebie w skrzynce bezpieczników pozycję nr 8(harness diode)?
http://www.elcats.ru/peugeot/detail.asp ... 6%2065H10A
: 14 sty pt, 2005 8:49 am
autor: majpio
Czy naprawdę nie ma kogoś kto ma coś do powiedzenia na ten temat?
To ostatnie pytanie chyba nie jest najtrudniejsze wystarczy zaglądnąć do skrzynki bezpieczników!
: 14 sty pt, 2005 9:40 am
autor: TOMBIKE
mój nie ma, ale z przodu silnika między chłodnicą a blokiem u dołu wisi jakaś wtyczka, to jest chyba do diagnozowania ( ?? )
: 14 sty pt, 2005 10:37 am
autor: majpio
tombike może jakieś zdjęcia jak to możliwe!
: 14 sty pt, 2005 6:39 pm
autor: Rychu
U mnie też coś takiego wisi i za cholerę nie umiem dojść co to takiego
: 15 sty sob, 2005 1:32 am
autor: Dżon Dobra Nadzieja
Jeśli sie nie myle to powinny też gdzieś tam się znajdować (chyba bardziej przy lewym reflektorze) przewody do bezpośredniego podłaczenia pompki paliwowej...
: 17 sty pn, 2005 8:37 am
autor: Mav309
zlacza diagnostyczne mialy pugi od pewnego roku, np. moje 309 xu9ja ma je dopiero od 88 roku (moj jest 87
)
: 17 sty pn, 2005 8:57 am
autor: majpio
Mav to jak np w twoim sprawdzić kody błędów komputera?
: 17 sty pn, 2005 8:58 am
autor: Mav309
Niestety nie ma takiej mozliwosci...
: 17 sty pn, 2005 10:00 am
autor: majpio
czyli przy jakijś awarii musisz dochodzić do wszystkiego metodą prób i błędów!
: 17 sty pn, 2005 12:37 pm
autor: Kaktus
Witam!
Oczywiscie ze jest mozliwosc!! Nie pamietam juz dokladnie jak... ale trzeba zmostkowac bodajrze jakies dwa kable... i przekrecic zaplon.
Zacznie mrugac kontrolka stopu... 3 mrugniecia -kod numer 3 ... 11 mrugniec kod numer 11.
Gdzie to czytalem, ale nie pamietam dokladnie gdzie.
: 17 sty pn, 2005 12:39 pm
autor: majpio
Kaktus byłbym zobowiązany jakbyś mógł mi to podać!
Licze na ciebie!
Acha jeszcze jedno tylko nie mów że trzeba zmostkować gniazdo we wtyczce diagnostycznej bo ja takowej u siebie nie moge znaleźć!
Czekam na rady!
: 17 sty pn, 2005 12:46 pm
autor: Kaktus
Bylo to chyba w ksiazce Sam Naprawiam Samochod, a tej ksiazki juz daaawno nie mam - gdzies mi wcielo.
Ale szczerze to jestem wielkim sceptykiem jezeli chodzi o takie podpinanie auta pod "kompa diagnostycznego"
Poda ci np. numer jakis tam... i z instrukcji wyczytasz jezeli masz sonde lambda "za uboga mieszanka" - i nic ci to nie powie! I Szukaj dziury w calym... to samo mozna stwierdzic wkladajac w wydech miernik CO.
Albo wyskoczy ci ze silnik mysli ze jest -80stopni ... no to albo czujnik temp wody, albo czujnik temp w przeplywomierzu... albo komputer, albo wiazka. To samo sprawdzisz zwyklym miernikiem.
Kompem mozna szybciej... ale z tego co wiem u nas i tak jest ECU tak prymitywne, ze podaje ci tylko "ogolnikowo" co jest nie tak.. a na dobra sprawe i tak trzeba tego szukac na piechote.
Czesto komp ci nie powie co jest nie tak... niestety.
: 17 sty pn, 2005 12:49 pm
autor: majpio
Właśnie mam za bogatą mieszankę i nie mam pojęcia jak to zlikwidować!
: 17 sty pn, 2005 12:52 pm
autor: Kaktus
Jaki silnik