
Od długiego już czasu pali mi się dobrze znana wam kontrolka, przez cały czas, a auto pali 9l... rozmawiałem z mechanikiem który poprzednio rozwiązywał ten sam problem w tym egzemplarzu przez wymianę sondy na inną - używaną, poprzedni właściciel po 3 latach powrotu problemu kupił za 60 zł sondę na allegro i ją wymienił, co nic nie dało. Kiedy go kupiłem, zdecydowałem się pojechać do Polmozbytu po nową sondę, dostałem tylko uniwersalną, a sprzedawca zapewniał że będzie działać lecz po wymianie problem nie zniknął ... Po jakimś czasie kupiłem sondę od 106, lecz nadal to samo...
Chciałbym otrzymać od was instrukcję jak sprawdzić sondę?
Wiem, że trzeba się podłączyć pod przewód sygnałowy (czarny), oraz do masy, ale jakie napięcie ma wtedy wskazywać miernik, i oczywiście kiedy? Silnik ma być rozgrzany , czy to bez znaczenia?
Szukałem czegoś na forum na ten temat, co post - to inna teoria... Najlepiej jakby napisał ktoś krok po kroku jak to zrobić

Czytałem też , że użytkownik DelighT miał też taki problem, i okazało się, że sonda jest sprawna mimo, że to ją wskazywał komputer, a trzeba wymienić monowtrysk z uwagi na czujnik który się w nim znajduje

Możliwe, że dziś uda mi się podłączyć Pug'a pod komputer, zobaczymy jakie ma błędy

Edit:
Niestety, PeugeotPlanet 2000 nie zdołał się połączyć -,-