Strona 1 z 1

1.6 8V (TU5)

: 07 lut pt, 2014 10:47 pm
autor: DelighT
Byłem dziś u mechanika w związku z tym, że autko chodzi aktualnie na 3 garach. Jego pierwsze z pytań brzmiało czy coś wymieniałem. Odparłem, że wymieniłem wtryskiwacz, świece, przewody wys napięcia, poza tym do cewki się nie dotykałem bo iskra jest ;) Sprawdziliśmy więc kompresję. Okazało się, że na pierwszym garze poziom wskazywał magiczne "0" ^^ Miał ktoś z was kiedyś coś takiego? Mechanik twierdzi, że to wina albo zaworów, coś tam z hydro itd.. (nie znam się na tym) Albo może być tłok dziurawy. Jesus! Aby nie to drugie :cry: Miał ktoś z was kiedyś takowy przypadek?

Re: 1.6 8V (TU5)

: 07 lut pt, 2014 11:08 pm
autor: grzesiek309
Miałem w innym silniku. Przeskoczył pasek i wygięło 2 zawory.

Re: 1.6 8V (TU5)

: 07 lut pt, 2014 11:57 pm
autor: Martinoo
Pewnie głowice musisz ściągnąć żeby się dowiedzieć co tam się dzieje

Sent from my ST26i using Tapatalk

Re: 1.6 8V (TU5)

: 08 lut sob, 2014 12:04 am
autor: DelighT
Martinoo pisze:Pewnie głowice musisz ściągnąć żeby się dowiedzieć co tam się dzieje

Sent from my ST26i using Tapatalk

Dokładnie to samo mi mechanik powiedział. No nic dzięki chłopaki _O_ Na środę się umówiłem i zaczynamy rozbiórkę ;d