Strona 1 z 6
Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 3:28 pm
autor: sienki5
Witam ponownie mam problem taki ze ciagle mi szarpie podczas ruszania lub redukcji ale nie zawsze.Muli go też.Dzieje sie to na zimnym i na cieplym.Silnik 1.1 na monowtrysku 91r.Rzeczy ktore wymieniłem to;
-czujnik temp. silnika
-czujnik temp cieczy chłodzącej
-świece
-filtr paliwa i powietrza
-przedowy od swiec
-monowtrysk cały z krokowcem i tpsem(bład wyskakiwał tpsu)
-uszczelka pod głowica
-uszczelniacze zaworow i docieranie ich
-rozdzielacz z palcem
-moduł zapłonowy
-cewke
-uszczelki kolektra ssacego i monowtrysku
-sonda lambda
-sprzęgło z linka
i chyba to wszystko prosze o pomoc bo to jest juz strasznie wkurzajace

Re: Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 4:47 pm
autor: pyzio_dawca
Sprawdz pompe paliwa
Re: Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 7:15 pm
autor: sienki5
Jak ją sprawdzic pojechac zeby mi cisnienie sprawdzili czy ją podlaczyc do akumulatora i sprawdzic czy rowno paliwo podaje bez przerw
Re: Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 7:31 pm
autor: pyzio_dawca
Najskuteczniej bylo by podmienic na chwile na inna, ale rownie dobrze mozesz podlaczyc do aku i bedziesz widzial mniej wiecej czy daje rade, ja kialem podobny problem tylko w wiekszym stopniu juz, samochod w ogole nie chcial odpalac. Zalozylem mechaniczna pompke i gra. Wiec mysle, ze u ciebie moze byc to samo;)
Aa no i skoro to wtrysk, to moze regulator cisnienia paliwa?
Re: Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 8:41 pm
autor: sienki5
A gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa
Re: Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 8:56 pm
autor: sienki5
Sprawdzilem pompe i paliwo leci rowno
Re: Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 9:41 pm
autor: woocash
Kable masowe do kompa, przekaźnik pompy sprawdzić
Swoją drogą, zamiast znaleźć źrodło usterki wymieniłeś pół silnika... Prawie jak w ASO

Re: Szarpanie i przerywanie
: 23 lis ndz, 2014 9:52 pm
autor: sienki5
przekazniki dzialaja bo pstrykaja wiec raczej sa dobre

a gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa
Re: Szarpanie i przerywanie
: 24 lis pn, 2014 12:19 am
autor: pyzio_dawca
Wiesz co, akurat tego nie powiem bo nie wiem. Nie miałem stycznosci z jedno punktami w Peugeotach

Musisz poczekac na wypowiedzi ekspertów

Jednego masz dwa posty wyzej, on wie wszystko/zawsze
Re: Szarpanie i przerywanie
: 24 lis pn, 2014 12:30 am
autor: woocash
Że pstrykają to niewiele znaczy, napisałem o sprawdzeniu dwóch rzeczy, no chyba że chcesz nadal wymieniać.
Wiesz o czym piszę z tą masą?
Re: Szarpanie i przerywanie
: 24 lis pn, 2014 8:55 am
autor: sienki5
Mniej wiecej tak

ale mozesz to dokladniej opisac jak mozesz

i jak mozesz to powiedz mi gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa
Re: Szarpanie i przerywanie
: 24 lis pn, 2014 2:59 pm
autor: sienki5
Ma ktos jeszcze jakies pomysły ??
Re: Szarpanie i przerywanie
: 24 lis pn, 2014 9:37 pm
autor: pyzio_dawca
A doszedłeś, z tym regulatorem? Na sam poczatek, wykrec swiece, i zobacz jaki ma kolor. Jezeli bedzie biala, tzn ze jest ubogo. Podjedz jeszcze, do jakiegos mechesa zeby sprawdzil ci zaplon z lampą, tu tez moze byc problem, albo spróbuj troche przyspieszyc zaplon. Jak sie nie poprawi to opóźnić.
Re: Szarpanie i przerywanie
: 24 lis pn, 2014 9:39 pm
autor: krzyska
Regulator ciśnienia paliwa masz w monowtrysku, jak zdemontujesz dolot powietrza od filtra to będzie widoczna pokrywka z otworem i przykręcona na cztery śrubki( przynajmniej w nowszych na MM tak jest, w Boschu pewnie podobnie).
Re: Szarpanie i przerywanie
: 24 lis pn, 2014 9:48 pm
autor: sienki5
I jak go sprawdzic ze jest uszkodzony albo ze działa ?