Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłodze..

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłod

Post autor: Angry_Us3r »

Pirometr też da radę?
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłod

Post autor: grzesiek309 »

Powinien ;)

Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Angry_Us3r
Junior
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Inowrocław [CIN]

Re: Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłod

Post autor: Angry_Us3r »

Wygląda na to, że jest walnięty czujnik.
Zaraz po zatrzymaniu się autem zmierzyłem temperaturę obudowy termostatu, wahała się od 90 do 91 stopni przez około minutę, później zaczęła stopniowo rosnąć aż do 104-105 stopni i wtedy włączył się wentylator, obniżając temperaturę do 91-92 stopni. Pirometr wskazuje prawidłowo, został przetestowany. Co ciekawe temperatura obudowy termostatu jest sporo niższa, niż górna powierzchnia chłodnicy przy króćcu węża - tam jest na postoju około 100 stopni, gdy na obudowie 90.
ODPOWIEDZ