Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłodze..
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłod
Pirometr też da radę?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłod
Powinien
Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
-
- Junior
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 lut sob, 2015 7:05 pm
- Posiadany PUG: Look 1.1 60KM [Saxo]
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Inowrocław [CIN]
Re: Kontrolka termometru i STOP przy sprawnym układzie chłod
Wygląda na to, że jest walnięty czujnik.
Zaraz po zatrzymaniu się autem zmierzyłem temperaturę obudowy termostatu, wahała się od 90 do 91 stopni przez około minutę, później zaczęła stopniowo rosnąć aż do 104-105 stopni i wtedy włączył się wentylator, obniżając temperaturę do 91-92 stopni. Pirometr wskazuje prawidłowo, został przetestowany. Co ciekawe temperatura obudowy termostatu jest sporo niższa, niż górna powierzchnia chłodnicy przy króćcu węża - tam jest na postoju około 100 stopni, gdy na obudowie 90.
Zaraz po zatrzymaniu się autem zmierzyłem temperaturę obudowy termostatu, wahała się od 90 do 91 stopni przez około minutę, później zaczęła stopniowo rosnąć aż do 104-105 stopni i wtedy włączył się wentylator, obniżając temperaturę do 91-92 stopni. Pirometr wskazuje prawidłowo, został przetestowany. Co ciekawe temperatura obudowy termostatu jest sporo niższa, niż górna powierzchnia chłodnicy przy króćcu węża - tam jest na postoju około 100 stopni, gdy na obudowie 90.