Strona 1 z 1

TU3M - skrzynka MA - wywalanie biegów

: 25 gru pt, 2015 12:00 pm
autor: xiaoping
Cześć

zmagam się już bardzo długo z problemem wyskakiwania biegów.
Chodzi o biegi, które wrzuca się do tyłu, tzn bieg drugi, i czwarty.
przy dodaniu gazu lewarek przerzuca się do pozycji N.
Biegi trzeba albo łapać, albo trzymać, żeby nie wyskoczyły.

Nie słychać zgrzytów charakterystycznych jak przy popsutych synchronizatorach.
nie czuć też szarpnięcia na lewarku który towarzyszy zgrzytowi.

kilku kolesi to oglądało, udało się ustalić tylko, że to wyskakują przede wszystkim 2 i 4, ale czemu? - nikt już nie wiedział konkretnie (tzn czemu? - bo masz walniętą skrzynię)


skrzynia jest MA na podwójnym wybieraku, jest obawa, że była już wcześniej zmieniana i sztukowana z innej fury, bo zwisa tam jakiś kabelek z niej a do owego kabelka nigdzie nie znalazłem gniazdka.

pytałem kilku cwaniaków od skrzyń czy by mi nie pomogli, ale odpowiedzieli mi w stylu, że po to mydło się schylać nie będą.

czy nie wala sie u kogoś z Was sprawna skrzynka MA na podwójnym wybieraku, gotowa do przeszczepu? a może jest jakiś patent żaby ogarnąc moją?

Re: TU3M - skrzynka MA - wywalanie biegów

: 25 gru pt, 2015 1:43 pm
autor: grzesiek309
W pierwszej kolejności warto sprawdzić czy wina nie leży w dźwigni. Kiedyś miałem przypadek, że jeden drążek gdzieś wspierał i wypadały biegi.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Re: TU3M - skrzynka MA - wywalanie biegów

: 25 gru pt, 2015 5:49 pm
autor: xiaoping
masz na myśli wybieraki?

Re: TU3M - skrzynka MA - wywalanie biegów

: 25 gru pt, 2015 5:57 pm
autor: grzesiek309
Dokładnie. Zajrzyj pod samochód czy przy wrzuconym 2 lub 4 nigdzie nie wpiera drążek.

Re: TU3M - skrzynka MA - wywalanie biegów

: 26 gru sob, 2015 4:54 pm
autor: jozek
Zatarła ci się tulejka metalowo gumowa przy L-ce. Jest tylko jedna taka tulejka na długim wodziku idąca od lewarka do L-ki od strony sanek. To na 99% przyczyna. Wymień to na przegub kulowy.