1.4 TU3M szarpie podczas jazdy
: 25 wrz wt, 2018 3:15 pm
Witam,
jestem nowy na forum i nie mam jeszcze możliwości przeszukiwania tematów. Od 2 tygodni posiadam XSa, wcześniej był Junior 1.0. Auto przez ostatnie 11 lat przejechało 30 tys km.
Problem u mnie jest taki, że podczas dodawania gazu (tylko podczas jazdy) auto na chwile traci moc i szarpie. Jeśli jedzie się ze stałą prędkością problemu nie ma. Po wymianie świec z NGK na PSA z opornikiem praca silnika uległą poprawie. Zapala dobrze na zimnym i ciepłym. Jednak nadal po dodaniu gazu podczas jazdy auto ma moment zastanowienia - może juz nie szarpie tak bardzo ale tak jakby sie sekunde zastanawiał co ma zrobić. Przejrzałem forum, ale w wiekszosci przypadków problem był również z obrotami na biegu jałowym. U mnie wszystko chodzi idealnie. Problem jest jedynie podczas jazdy i po mocniejszym dodaniu gazu. Ale jak już załapie pierwszą czkawkę to potem juz idzie jak przecinak.
PS. Po wymianie świec od czasu do czasu zaświeca się i gaśnie "check" silnika. Ponoć 205 nie zapamiętuje błędów i trzeba podłączyć kompa kiedy check jest na desce?
jestem nowy na forum i nie mam jeszcze możliwości przeszukiwania tematów. Od 2 tygodni posiadam XSa, wcześniej był Junior 1.0. Auto przez ostatnie 11 lat przejechało 30 tys km.
Problem u mnie jest taki, że podczas dodawania gazu (tylko podczas jazdy) auto na chwile traci moc i szarpie. Jeśli jedzie się ze stałą prędkością problemu nie ma. Po wymianie świec z NGK na PSA z opornikiem praca silnika uległą poprawie. Zapala dobrze na zimnym i ciepłym. Jednak nadal po dodaniu gazu podczas jazdy auto ma moment zastanowienia - może juz nie szarpie tak bardzo ale tak jakby sie sekunde zastanawiał co ma zrobić. Przejrzałem forum, ale w wiekszosci przypadków problem był również z obrotami na biegu jałowym. U mnie wszystko chodzi idealnie. Problem jest jedynie podczas jazdy i po mocniejszym dodaniu gazu. Ale jak już załapie pierwszą czkawkę to potem juz idzie jak przecinak.
PS. Po wymianie świec od czasu do czasu zaświeca się i gaśnie "check" silnika. Ponoć 205 nie zapamiętuje błędów i trzeba podłączyć kompa kiedy check jest na desce?