Strona 1 z 1
					
				205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
				: 02 maja czw, 2019 8:27 am
				autor: merc80
				Witam
Koledzy od niedawna jestem posiadaczem autka z 1993 r.
kupione z niepracującym silnikiem .
paliwo zalewa swiece podczas rozruchu .
wszytko sprawdzone , diagnoza padła na komputer .
załozony jest 028000745
wg wyszukiwarek czesci jest nr 0280000753 .
jaki jest poprawny? a moze oba ?
dzieki za podpowiedź
			 
			
					
				Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
				: 02 maja czw, 2019 9:50 am
				autor: szysz61
				Według mnie ten pierwszy. Jak sprawdzę dam znać.
			 
			
					
				Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
				: 03 maja pt, 2019 8:53 am
				autor: merc80
				Witam
Kolego i jak udalo sie moze sprawdzic ten numer ?
Dziękuję z góry.
Michał
			 
			
					
				Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
				: 03 maja pt, 2019 11:26 am
				autor: szysz61
				W RG 1990 mam z końcówką 705, w RG 1991 i 1992 końcówka 745 a w XS 1993 końcówka 701.
			 
			
					
				Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
				: 03 maja pt, 2019 9:23 pm
				autor: merc80
				super 
dzieki 
zamówiłem z końcówka 745  .
ale zastanawia mnie brak błedów przy wybłyskaniu .
komputer reaguje na procedure i ja zakańcza .
wydaje mie sie ze jest cos nie tak z sygnałem na wtryskiwacz .
mianowicie po odpieciu wtyczki od wzmacniacza sygnału zapłonowego (czarna płytka na aparacie) wszystkie 3 piny zamykają obwód?
idac dalej tym tropem 2 z nich idą do cewki , trzeci do kompa .
na cewce wszystkie 4 piny sa zwarte ze soba - tak powinno być ?
podejrzewam ze przez ta usterke wtryskiwacz jest cały czas otwarty i zalewa swiece  zamiast otwierac sie zgodnie z sygnałem z zapłonu  
co ciekawe iskra jest 
dzieki za pomoc
			 
			
					
				Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
				: 11 cze wt, 2019 8:16 pm
				autor: merc80
				Winny był komputer .
na nowym odpalił bez problemu ale jest mały problem z wolnymi obrotami .
tzn na zimnym obroty sa ok .
w trakcie rozgrzewania auto zaczyna strzelac przy dodawaniu gazu we wtrysk i gasnie na wolnych obrotach .
zasilanie na pin nr 5 potencjometru to 4,9V , zarówno przy wtyczce jak i przy wyjsciu z kompa .
zastanawia mnie jeszcze gdzie powinien byc podłączony wezyk w tym  miejscu na ponizej przy zaworze przyspieszenia zapłonu .
dzieki za pomoc