co mam zrobic??(bieze olej)
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
co mam zrobic??(bieze olej)
witam!!moj peugocik bieze olej 1 litra na 1,5 miesiaca,silnik jest nieznacznie ulany pod pokrywa,ale jak sie rozgrzeje to strasznie kopci z rury,i niewjem co powinienem zrobic w pierwszej kolejnosci(a jestem tez ciekaw ile by kosztował remoncik w najgorszej opcji)jest to 205-ka 1,1 litra z 89 roku i mam nakrecone 220 tys.z gory WIELKIE THX za "pomoc".
Pozdro paweł[/b]
Pozdro paweł[/b]
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
.
hmm??ale jak go kupiłem to niekopcił dopiero jak postanowiłem sprwdzic ile poleci,razem z bratem jechalismy nim około 140 na godzinke i po dojechaniu do domu sam zgasł, dopuki nieostygł niemogłem go odpalic!!własnie od wtedy kopci a miezyłem cisnienie i na wszyztkich ma 12,5 a na 3 tłoku od lewej strony na 9!!
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Czy podczas miezenia cisnien w cylindrach zrobiles próbe olejowa??
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
.
a co to ta proba olejowa??bo tak wogóle to jestem noga w mechanice!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
.
a da sie to"zapieczenie" naprawic czy musze wymieniac wszyztkie pierscionki?? sasiad mowił zebym wlał na tłok nafty i powinno pomuc !!a inny sasiad mowi ze nafta moze tylko zaszkodzic.hmm????
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
nafta. raczej nic nie da a po takim zabiegu olej do wymiany a uszkodzonego pierścienia nie naprawi. Albo sie zapiekł pierścien albo pękł. Cisnienie faktycznie bedzie w normie bo to najprawdopodobniej ten zbierający nadmiar oleju z gładzi <no prawie takie samo>. mysle że wymiana samego pierścienia załatwi sprawe <no chyba że sie zapiekł, pękł, rozwalił troszke tłoka albo porysował gładź cylindra, trzeba rozebrac>. tzn. nie jest to mega trwałe i eleganckie rozwiązanie ale najtansze, i powinno na kilkadziesiąt tyś. kilometrów starczyć. na poczatku nadal będzie troszke brał olej a jak sie ułoży pierscien to przestanie. Przebieg twojej fury nie jest jeszcze strasznie szokujacy wiec troszke pojeżdzisz a możliwe ze i do końca silnika. pozdro!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Osobiscie wymieniłbym wszystkie na trzecim tłoku bo kompresja jest duzo zanizona,najlepiej wymienic wszystkie na wszystkich ,ale troche trzeba by bylo dołozyc kasy.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: pabianice
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kupowanie pierścieni na szrocie to tak jakbyś kupował używany olej
powinieneś wymienić wszystkie pierścienie a ponadto wszystko co warto wymienić jak już będziesz się dostawał do pierścionków (np. sprawdź panewki) a jeżeli będziesz ściągać głowicę to sprawdź szczelność zaworów i wymień rozrząd (koniecznie) jeżeli go jeszcze nie wymieniałeś.
powinieneś wymienić wszystkie pierścienie a ponadto wszystko co warto wymienić jak już będziesz się dostawał do pierścionków (np. sprawdź panewki) a jeżeli będziesz ściągać głowicę to sprawdź szczelność zaworów i wymień rozrząd (koniecznie) jeżeli go jeszcze nie wymieniałeś.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
prawda jest taka ze jak juz otworzysz silnik to bedziesz mial nie tylko pierscienie do wymiany wiec beda to koszta wiec zastanow sie czy warto czy sprzedac go i kupic dobrego puga
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.