Magneti-Marelli G6 , założony cały zespół sterowania, fotki
: 19 paź czw, 2006 12:50 pm
witam
zajeło mi to kilka dni , ale warto jest na taki zespół zapłonowy i wtryskowy wymienić
co się zyskuje,
znacznie lepsza praca silnika , dużo zwawszy silnik,
mniejsze zużycie paliwa , jeszcze nie wiem ile, ale po zatankowaniu za 50zł przejechałem prawie 200km, po mieście i to czasem z niezłym przyspieszeniem,
jak to wygląda ze strony technicznej
potrzeba
koło zamachowe z wieńcem zębatym ,
czujnik GMP
cała instalacja od komputera i czujniki, i jak można to też cała instalacja pod maską też
jest dużo mniej kabli, nie ma aparatu zapłonowego ,
wtrysk WEBER ,
specjalna podwójna cewka zapłonowa
zaślepka( dekielek ) pod cewkę na wałek rozżądu
dużo czasu i chęci
-------------------------
Sprzedam , cały zespół zapłonowy, wtryskowy z Mono-Jetronic , 100% sprawny
zajeło mi to kilka dni , ale warto jest na taki zespół zapłonowy i wtryskowy wymienić
co się zyskuje,
znacznie lepsza praca silnika , dużo zwawszy silnik,
mniejsze zużycie paliwa , jeszcze nie wiem ile, ale po zatankowaniu za 50zł przejechałem prawie 200km, po mieście i to czasem z niezłym przyspieszeniem,
jak to wygląda ze strony technicznej
potrzeba
koło zamachowe z wieńcem zębatym ,
czujnik GMP
cała instalacja od komputera i czujniki, i jak można to też cała instalacja pod maską też
jest dużo mniej kabli, nie ma aparatu zapłonowego ,
wtrysk WEBER ,
specjalna podwójna cewka zapłonowa
zaślepka( dekielek ) pod cewkę na wałek rozżądu
dużo czasu i chęci
-------------------------
Sprzedam , cały zespół zapłonowy, wtryskowy z Mono-Jetronic , 100% sprawny