pompa wspomagania hamulcy
pompa wspomagania hamulcy
no własnie, od jakiegos czasy dochadżą mnie dziwne odgłosy z pompy wspomagania hamulcy, wydaje odgłosy podobne doluźnego paska klinowego (czyli piszczy), zauważyłem tez że odgłosy też od tymczasowych z upływem dni/jeżdżenia przechadzą w stałe hałasowanie, czy da sie cosik z tym zrobić, czy może trzeba zakupić nową pompe?? a jesli juz to jaki jest orientacyjny koszt
ad2. ludzie jeśli ktos naprawia swojego PUGa na terenia wawy to niech napisze gdzie (jesli oczywiście poleca to miejsce), z góry dzięki
PS>205 1,9D
ad2. ludzie jeśli ktos naprawia swojego PUGa na terenia wawy to niech napisze gdzie (jesli oczywiście poleca to miejsce), z góry dzięki
PS>205 1,9D
napisz o jaką pompe ci chodzi?w dieselu układ hamulcowy składa się z serwa czyli takiej bańki blaszanej, do niej jest przykręcona pompa ham,a do serwa coby działało potrzebne jest podciśnienie które w dieselu realizuje pompa Vacu są dwa rodzaje jedne starsze napędzane paskiem od wałka rozrządu, drugie młodsze(turbinowe) przykręcone z boku do głowicy napędzane bezposrednio wałkiem.taka pompka jest połączona wężem gumowym z tą bańką zwaną dalej serwem.Te stare są bardzo awaryjne ale nie wiem czy o to chodzi?a hamuje ok?
to ja w tamim razie mam ten starszy typ napedzany psakiem rozrządu , poki co hamuje normalnie (poza problemami prawdopodobnie z serwem) ale niepokoją mnie dochodzące co i róz odgłosy, myśle że po prostu nadchodzi jej kres i potrzebna będzie wymiana bo z tego co wiem to raczej nie jest naprawialny element, choc oczywiscie moge sie mylić...
PS.dzieki za odzew w moich dwoch problematycznych tematach hehehe po
pozdrawiam
PS.dzieki za odzew w moich dwoch problematycznych tematach hehehe po
pozdrawiam
Pompa vacu nie jest napędzana paskiem rozrządu, ona jest po przeciwnej stronie wałka i jak to ta starsza to jest napędzana takim krótkim paskiem klinowym, często pęka w nich membrana kosztuje koło 30pln, w pompce jest olej gorzej jak go nie ma... wtedy zaczyna dzwonić i jest mniej wydajna... nowy typ bez paska jest niemal bezawaryjny. Jak Ci syczy wewnątrz auta to prawdopodobnie coś nie tak z serwem i trzeba by wymienić nie mam pojęcia ile takie coś kosztuje ja kupiłem razem z pompką za 20pln:)) ale to raczej rzadko spotykana cena:))))
pompa
miałem taki problem - zatarla sie ta pompka (na pasek). podobno jest nierozbieralna więc musialem kupić. na szrocie 400 zeta (szrot pod warszawka - to i drogo ), nowka ok. 1000 zeta i z tego powodu w żadnym sklepie niedostępna- tylko n a zamówienie.
może znajdziesz jakiegoś magika co potrafi regenerować takie pompy. jeśli padla membrana to podobno nie jest problem.
może znajdziesz jakiegoś magika co potrafi regenerować takie pompy. jeśli padla membrana to podobno nie jest problem.
To troche zapłaciłeś!!!!! Chyba w wawie na strażackiej:) Membrana to żaden problem, ale kto powiedział że pompki nie da się rozebrać????? Sam rozbierałem kilka razy i zmieniałem tulejke w korbowodzie tyle że na łożysku miałem luz (nie zauważyłem) i ciągle ta tulejka się wyrabiała!!! Ja nie widziałem drożej niż 200pln a normalnie 100-150 i tyle z bólem:) zapłaciłem. Niedawno znów poszła mi membrana, wyciąłem ze skóry i póki co miesiąc chodzi:))))
NA FORUM TRAFIŁEM PRZYPADKOWO WCZORAJ. JESTEM UŻYTKOWNIKIEM 21 LETNIEGO PEUGEOTA 205 1.8D OD PRAWIE 15 LAT CHOĆ TERAZ UŻYTKUJE GO TYLKO CZASAMI (ŻONA NIM JEŹDZI). JEŚLI CHODZI O POMPĘ WSPOMAGANIA HAMULCÓW TO KILKA RAZY WYMIENIAŁEM MEMBRANĘ, BO BYŁA PĘKNIĘTA.ALE TERAZ ZAUWAŻYŁEM PRZECIEK NA USZCZELNIACZU PRZY KOLE PASOWYM I JAKOŚ TA POMPA GŁOŚNO CHODZI (STUKA). MAM PYTANIE ILE WCHODZI DO TEJ POMPY OLEJU I GDZIE SIĘ GO WLEWA? BYĆ MOŻE JEST ZA MAŁO OLEJU? NIGDY NIE BYŁ UZUPEŁNIANY. ALBO STUKANIE MA INNĄ PRZYCZYNĘ?
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANÓW 205-TEK !!!
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANÓW 205-TEK !!!