mam problem z drążkami w 205 1,8 D

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
oloolo10
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 18 wrz pn, 2006 4:02 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

mam problem z drążkami w 205 1,8 D

Post autor: oloolo10 »

witam.
Mam luz na prawym drązku w moim pugu 1,8 diesel z 88 roku.Powiedzcie czy dużo roboty z tym i może czy jak go wymienic to i z drugiej strony razem z koncówkami.
Szybciej z odpowiedzia na GG 1966842
Pozdrawiam oloolo10
Awatar użytkownika
golas9
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: golas9 »

roboty mało jest, części nie sa drogie, wymieniasz tylko ten na którym masz luz, nie ma sensu dwoch, chyba, że i drugi też niedługo się sypnie. Drążki wymieniasz razem z końcówkami, powinno się po takiej wymianie ustawić zbieżność, dlatego jesli i drugi drążek długo nie był wymieniany to wymień dwa i ustaw zbiezność.
nie ma bata, żeby posypał sie drążek a końcówka była ok.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

A jak koncowka byla wymieniana to tez 'nie ma bata'?

Dobre czesci kosztuja -komplet moog'a to kolo 80-100zl za drazek z koncowka
Awatar użytkownika
golas9
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: golas9 »

Nie pisze ze wymieniał koncówke, drązki wytrzymuja dłużej niz koncówki

zapomniałes dodać że jeszcze 50 zł za zbieżność..

za 260 zł jest nowa przekładnia z drążkami, po co się rozdrabniać...
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

za 260 nowa z drazkami? chyba snisz -to jest regenerowana, a drazki to jakis cing-ciang-ciong, ktory najdalej po roku bedzie stukal.

zbieznosc jak dobrze poszukasz to za 30 znajdziesz :wink:
Awatar użytkownika
golas9
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: golas9 »

za 30 zł? to chyba jakaś młotkiem ustawiana...( w miastach ceny są wyższe niestety)..

nowa przekładnia w ASO 2100 zł, ja zaś swoją kupiłem za 260 zł, rok minął, nic nie stuka, wymieniłem tylko końcówki...( szczęściarz ze mnie)... :mrgreen:
BARON-DEMON

Post autor: BARON-DEMON »

ja robiłem zbieżność za 35 i kiera mi krzywo stoi! wiecej tam nie jade wole drożej i pewniej
Awatar użytkownika
golas9
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: golas9 »

to ją odkręć, ustaw prosto i przykręć.... :D
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

po roku koncowki? faktycznie szczsciarz :lol:

dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc :wink:

u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.

Dodano po 4 minutach:
BARON-DEMON pisze:ja robiłem zbieżność za 35 i kiera mi krzywo stoi! wiecej tam nie jade wole drożej i pewniej
to ze kiera krzywo stoi, to nie znaczy, ze zbieznosc jest zle ustawiona -wystarczyloby, zebys sie wrocil i powiedzial, zeby kieraka ustawili :wink:
Awatar użytkownika
golas9
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: golas9 »

Banita pisze:po roku koncowki? faktycznie szczsciarz :lol:

dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc :wink:

u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.

może dlatego tak ci lecą, bo masz GTi i twardy zawias a nie wyrafinowane i niesłychanie komfortowe zawieszenie z diesla, na którym przejazd po dziurach to kwintesencja komfortu :?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

czyli to ja napisalem, ze po roku wymienialem koncowki? :?
oloolo10
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 18 wrz pn, 2006 4:02 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: oloolo10 »

pany pany od boku jak zdejme koło to uda mi sie zdjąć tą gume na drążku i gdzie polecacie drążki kupić z końcówkami.może gdzieś w necie są.a przy tym i tak gumy na wahaczu musze wymienić.bo przy tym luzie to i na łączeniu stabilizatora z wahaczem luz zrobił.
BARON-DEMON

Post autor: BARON-DEMON »

BARON-DEMON pisze:ja robiłem zbieżność za 35 i kiera mi krzywo stoi! wiecej tam nie jade wole drożej i pewniej
to ze kiera krzywo stoi, to nie znaczy, ze zbieznosc jest zle ustawiona -wystarczyloby, zebys sie wrocil i powiedzial, zeby kieraka ustawili :wink:[/quote]


ale problem w tym ze dalej mi sciąga na prawo. Jakis menel to robił!
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

zbieznosc nie ma nic do sciagania na rownej drodze :roll:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

dzizas... znow musze tlumaczyc, ze zbieznosc nie ma nic do sciagania? :roll:


kupic mozesz wszedzie -byle firmowki np sasic lub moog (moog lepszy)
ODPOWIEDZ