Można również wymieniać końcówkę i ze względów oszczędnościowych zrezygnować z ustawiania zbierzności jeżeli przed luzami była dobra (nie zawsze tak jest). Przed rozbiórką należy dokładnie zmierzyć długość drążka wraz z końcówką i potem wkręcając nową ustawić taką samą. Oczywiście jak nie musimy oszczędzać, to lepiej po tym sprawdzić zbieżność. Ja tak wymieniam końcówki we wszystkich typach i rzadko kiedy muszę regulować zbieżność. Dzięki temu klient oszczędza pieniądze za ustawianie zbieżności a ja mam satysfakcję, że nie zdzieram z ludzi.
nie wiem jak chcesz to dokladnie zmierzyc -miarka? zawsze bedzie odchylenie +-2mm, a to juz robi roznice -fakt faktem jezdzic tak mozna, ale kola nie sa ustawione poprawnie.
o wlasnie panowie jak pojade na stacje diagnostyczna i powiem zeby mi kierownice ustawili bo mam krzywa to mi ustawia?? bo do tej pory myslalem ze jak zrobia zbierznosc to kierownica tez sie wyprostuje