Mam dwa pewnie banalne (jak zawsze zreszta na tym forum ) pytanaka
1) co mam rozwalone z przodu ze na nierownosciach kierownica dosc mocno drga i bije po lapach ? ...zwlaszcza na poprzecznych potrafi byc to wkurzajace. Nawet wiezdzajac z barzdo mala predkoscia na wieksze nierownosci kierownica drga niemilosiernie ...
2) Rowniez przy malej predkosci jak hamuje to slychac w lewym kole cos jak taki dzwiek tarcia metalem i pytanie czy to klocki do wymiany ? ...hamulce sa dosc chyba mocne ale kola ciezko zablokowac, ciezko mi obiektywnie ocenic bo jezdzilem ostatnio troche BMW a tam hamulce jak brzytwa i u mnie zdaje sie ze moga byc slabe. (zeby zablokowac kola to pedal tak na 2/3 moze nawet 3/4 wyokosci schodzi z duzej predkosci to raczej sie nie da zablokowac nawet).
2 Pytania
- ghostface
- Junior
- Posty: 108
- Rejestracja: 14 mar śr, 2007 2:28 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
2 Pytania
205 - Sympatyczne lwiątko ;]
1,1 XL 1988 [wtrysk] http://www.GhostFace.205.pl
1,1 XL 1988 [wtrysk] http://www.GhostFace.205.pl
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Pytanie 1: Moze to metalowo-gumowe tulejki wahacza albo amorki sa juz do wymiany i nie beda tak dobrze wybierac nierownosc i stad moga byc te drgania.
Pytanie 2: sprawdz stan klockow hamulcowych, bo moga byc zuzyte.
Pytanie 2: sprawdz stan klockow hamulcowych, bo moga byc zuzyte.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI