Wielokliny na drążkach skrętnych

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Wielokliny na drążkach skrętnych

Post autor: deejay »

Mam pytanie czy wielokliny na drążku skrętnym po stronie wachacza i po stronie mocowania stałego są takie same??
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

czemu pytasz? co wymyśliłeś? ;)
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
JASIEK1
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: JASIEK1 »

Nie .......... po stronie wahacza sa większe.
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

mniej zębów o większym "skoku" ?
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

...raczej chodzi o większą średnica drążka...
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

czyli jak zmienie o jeden ząb na wieloklinie na wachaczu to będzie tak samo jak bym zmienił o jeden ząb po stronie mocowania?
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
JASIEK1
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: JASIEK1 »

Zeby sa takie same ale od strony mocowania jest ich mniej.
Przestawiając drązek od strony wahacza (tam gdzie jest wiecej zębów) auto mniej sie obniży.
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: deejay »

ja akurat podnosilem ale powiem Ci że jest dokładnie odwrotnie.

Dodano po 3 godzinach 54 minutach:

czy na to że samochód minimalnie krzywo stoi mogą mieć wpływ amorki? (że jeden pada?)
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

moze jesli to gazowki, tak samo moga miec wplyw przednie sprezyny/amorki
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Zmieniając z obu stron na raz, można regulować wysokość dużo dokładniej!
Skoro jest inna liczba zębów, to można wykorzystać w ten sposób tą różnice.

Co do amorów i wysokości, mam teraz przypadkiem monroe reflex, rękami prawie nie sposób ich ruszyć!
Ku mojemu zdziwieniu, różnica wysokości bez/z to ponad 2cm i praktycznie nie reaguje na obciążenie jednej osoby na tylnej kanapie :wink:
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
ODPOWIEDZ