Witam. Dzis podczas wymiany tulei stabilizatora wykryłem kolejna robotę ....w miejscu gdzie obejma tulei jest przykręcona do sanek dwoma śrubami, u mnie po jednej stronie auta ten fragment sanek jest niestety na tyle podgnity, ze obejma tak naprawdę trzyma tylko na jedną śrubę, druga symbolicznie...
PYTANIE do kolegów którzy temat przerabiali: czy połatać to miejsce(reszta sanek bez uwag) czy wymienić całe sanki na zdrowe (koszt sanek ok.50 zł) ? Czy robocizna za łatanie nie może wyjść na to samo co przekładka sanek? Za każdą poradę dzięki.
SANKI - wymienić czy łatac?
- palpio
- Junior
- Posty: 479
- Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
- Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
- Numer Gadu-gadu: 587970
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: SANKI - wymienić czy łatac?
Wymień całe sanki niewielki koszt a spawanie prawie wyjdzie na to samo
- arti
- Junior
- Posty: 119
- Rejestracja: 17 paź śr, 2007 11:44 am
- Numer Gadu-gadu: 8196186
- Login tlen: kapela_avanti
- Lokalizacja: Człuchów/pomorskie
Re: SANKI - wymienić czy łatac?
aktualizuję temat napomniany przez moda...
i pytanie uzupełniające: Dziś zanabyłem całe sanie. Szykuje sie zatem wymiana. Prośba do wszystkich kolegów, którzy mieli z tym tematem własnoręcznie do czynienia - wszelkie uwagi techniczne, porady i ciekawostki zbieram...sprytne sposobiki na wymianę bez angażowania arsenału środków z dźwigiem włącznie ...Piszta co wieta
i pytanie uzupełniające: Dziś zanabyłem całe sanie. Szykuje sie zatem wymiana. Prośba do wszystkich kolegów, którzy mieli z tym tematem własnoręcznie do czynienia - wszelkie uwagi techniczne, porady i ciekawostki zbieram...sprytne sposobiki na wymianę bez angażowania arsenału środków z dźwigiem włącznie ...Piszta co wieta
- rallye
- Uzalezniony
- Posty: 834
- Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
- Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 3612169
- Login tlen: fastadi
- Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
Re: SANKI - wymienić czy łatac?
odkręcasz śruby w zwrotnicy trzymające sworznie wahaczy, ale zostaw śruby jeszcze w zwrotnicy, później proponuję odkręcić magiel od sań, zdjąć wodziki od biegów, i na końcu odkręcić śruby trzymające sanie, w tym momencie sanie powinny wisieć na wahaczach trzymających się w zwrotnicach, wyciągamy śrubę - pomagamy wahaczowi uwolnić się ze zwrotnicy np. młotkiem i z drugiej strony to samo
Fast Garage ... in progress