serwo nie daje rady na biegu jałowym

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
kabzik
Junior
Posty: 379
Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
Lokalizacja: Częstochowa

serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: kabzik »

dziś po zagazowaniu i odebraniu puga wystąpiła taka dolegliwość ze jak dojeżdzam na luzie i nacisne pierwszy raz hamulec to spoko a potem pedał twardnieje i rośnie zupełnie jak by był silnik wyłączony jak wrzuce bieg i pare metrow przejade to wraca do normy! juz jest wieczór wiec nic nie obczaiłem ale pierwsze co to podejżewam przewód podciśnienia do serwa! czy instalacja gazowa potrzebuje podcisnienia tak jak serwo? może wpieli sie pod przewód od serwa i nie daje rady? bedę wdzięczny za porady ponieważ w grę wchodzi bezpieczenstwo innych i mnie!
Awatar użytkownika
arekgr
Junior
Posty: 153
Rejestracja: 13 wrz czw, 2007 3:27 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1971427
Lokalizacja: Rymanów Zdrój / Krosno

Re: serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: arekgr »

Tak, instalacja gazowa wymaga podciśnienia. Sprawdź przewód i złączki, nic innego mi nie przychodzi do głowy...
Awatar użytkownika
kabzik
Junior
Posty: 379
Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
Lokalizacja: Częstochowa

Re: serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: kabzik »

pewnie wpieli sie i miejsce łączenia zle uszczelnili... jeszcze jakies sugestie? jutro musze to zrobic jezdze cały czas tym autkiem..
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: TO-MI »

a po co instalacji podciśnienie z za przepustnicy 8)
instalacja potrzebuje podciśnienia przed przepustnicą i do tego jest mikser na gaźniku lub dolocie :wink:
może słabo opaske zacisneli lub co gorsza zapomnieli coś podłączyć 8)7
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Re: serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: tomek »

W instalkach I gen szła tam kompensacja reduktora
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
kabzik
Junior
Posty: 379
Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
Lokalizacja: Częstochowa

Re: serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: kabzik »

okazało sie ze przewód od kolektora do serwa zagioł sie i nie dawał pełnego podcisnienia!! za wszelkie porady dzieki! mozna zamknąc.
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: TO-MI »

W instalkach I gen szła tam kompensacja reduktora

hmm to chyba nie we wszystkich bo ja u siebie nie kojarze czy to lovato , lovtec czy brc :)
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Re: serwo nie daje rady na biegu jałowym

Post autor: tomek »

Rzadko już się to widuje, ale gdy instalacje Igen pojawiały się w Polsce pod maskami 125 i polonezów to była norma
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
ODPOWIEDZ