Przekładnia kierownicza - Magłownica
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 lut ndz, 2008 10:22 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 look
- Numer Gadu-gadu: 3433827
Przekładnia kierownicza - Magłownica
Czy wymieniał ktoś tulejkę plastikową w przekładni? Czy trzeba do tego wyciągnąć przekładnię, czy nie trzeba i wystarczy ją włożyć po zdjęciu drążka i osłony?
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
Da sie to zrobic nawet na aucie, ale jest to totalnie bezsensowne, bo wiecej sie nabluznisz i nameczysz niz jest to warte.
Konstrukcja magla jest banalna wiec wyjmij i zmien (wyczysc i smar zmien tez).
Konstrukcja magla jest banalna wiec wyjmij i zmien (wyczysc i smar zmien tez).
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
a w jaki sposob wyjac stara tulejke?
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 lut ndz, 2008 10:22 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 look
- Numer Gadu-gadu: 3433827
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
A jaki smar dać do magła?? Mam grafitowy i taki gęsty smar do silnie i bardzo silnie obciążonych mechanizmów jak wały kardana, pomosty ładunkowe, łózyska kół w samochodach itp.??
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
Grafitowy lub litowy.
Zeby wyciagnac, trzeba uzyc wlasnej inwencji -ja uzywalem sruby, kombinerek i mlotka.
Zeby wyciagnac, trzeba uzyc wlasnej inwencji -ja uzywalem sruby, kombinerek i mlotka.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
Jest jeszcze inny sposób - wcale jej nie wyciągać, tylko przepchać głębiej nową tulejką...to że będą dwie w niczym nie będzie przeszkadzało, a odpada problem wyciągania starej...
Jeśli nie chce sie wymieniać smaru ( choć tak jak Banita pisze - zadało by się ) - magla nie trzeba wyciągać, jedynie odkręcić drążek kierowniczy i już..
Jeśli nie chce sie wymieniać smaru ( choć tak jak Banita pisze - zadało by się ) - magla nie trzeba wyciągać, jedynie odkręcić drążek kierowniczy i już..
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
Nie wiem jak chcesz ja przepchnac, skoro tam jest rant
- palpio
- Junior
- Posty: 479
- Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
- Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
- Numer Gadu-gadu: 587970
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
Wykręć koncówki drążków kierowniczych ze zwrotnic, następnie odkręć kolumę kierowniczą.Do sanek przykręcona jest maglownica na dwóch śrubach ale przed ich odkręceniem odkręć blachę osłaniająca rurę wydechową przykręcona na dwóch wkrętach do spodu sanek. Jak już wyciągniesz magiel to ściąg gumę osłaniającą drążek .Najlepiej żabką odkręć prawy drążek kierowniczy jest zabezpieczony takim pierścieniem zębatkowym .Następnie jest taka guma oporowa .Juz masz prawie tulejkę na wierzchu trzeba zdjąć pierścien zabezpieczająćy i wydłubać tulejkę. Montaż w odwrotnej kolejności troszkę zabawy z trafieniem na wycięcie od kolumny. Jakaś godzinka roboty i już nie ma luzu
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
Czy ktos wie jakie zadanie maja te naciecia w tej tulejce? na moje oko one zmniejszaja tylko czynna powierzchnie tulejki. U siebie jak wymienialem drazki kierownicze to rozebralem maglownice w mak i ta dziwna tulejke zastapilem zwykla tulejka wytoczona z teflonu z odpowiednim pasowaniem, mysle ze mi to dluzej potrzyma niz ta oryginalna z nacieciami
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
Taka opcja była w samochodzie "nie francuskim" - nie wpadłbym na to ze tu jest rant.Banita pisze:Nie wiem jak chcesz ja przepchnac, skoro tam jest rant
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
a jak rozbroić to zabezpieczenie zębate zeby zdjąć drążek???
- palpio
- Junior
- Posty: 479
- Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
- Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
- Numer Gadu-gadu: 587970
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
spróbuj to zabezpieczenie sklepać jakimś przecinakiem złap żabką drążek i na siłę powinno puścić następnie to zabezpieczenie troszkę popodginaj jak chcesz go spowrotem założyckabzik pisze:a jak rozbroić to zabezpieczenie zębate zeby zdjąć drążek???
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Przekładnia kierownicza - Magłownica
dziki! niby banał ale nie chciałem tego zbabrac..