Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
trekpio88
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 18 mar wt, 2008 1:26 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 GLD
Numer Gadu-gadu: 4204075
Lokalizacja: Rybnik

Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: trekpio88 »

Witam powiedzcie mi co może być przyczyną bardzo cięzkiego zamontowania sworznia wahacza do piasty?? a konkretnie muszę całą kolumne (amortyzator,piasta) mocno docisnąć w kierunku silnika aby sworzeń wskoczył na swoje miejsce w pieście.Wymieniałem pare miesięcy temu sanki ale w tych starych było to samo!!
PEUGEOT 205 GLD 1.8 D


Seks jest jak Peugeot, zaprojektowany by cieszyc:)
Peugeot jest jak Media Markt-nie dla idiotów:)


FOTKi http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/48654

VW Obrazek GOLF
Awatar użytkownika
palpio
Junior
Posty: 479
Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
Numer Gadu-gadu: 587970
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: palpio »

spróbuj podnieść zwrotnicę na lewarku do góry powinno być łatwiej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: Banita »

Powodem jest taka a nie inna konstrukcja zawieszenia.

Jesli chcesz podnosic zwrotnice, to niehc ktos hamulec trzyma
pazdzioch
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: pazdzioch »

ja jak zdejmowałem, to łomem napierałem o wahacz w doł, druga osoba piaste do środka dociskała i bez problemu wyszedł, tak samo z włozeniem, jedna osoba dociskała druga celowała sworzniem
Awatar użytkownika
trekpio88
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 18 mar wt, 2008 1:26 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 GLD
Numer Gadu-gadu: 4204075
Lokalizacja: Rybnik

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: trekpio88 »

no tak ale ja mówie o ZAŁOŻENIU to tak wygląda jakby wahacz był za krótki i całą kolumne musze docisnąć ku silniku, tak jakby wcisnąć półośke w skrzynie biegów, a najlepiej to cały silnik odciągnąć ku prawej stronie. (a pisze konkretnie o stronie kierowcy tam musze kombinować bo strona pasażera wchodzi bez problemów)
PEUGEOT 205 GLD 1.8 D


Seks jest jak Peugeot, zaprojektowany by cieszyc:)
Peugeot jest jak Media Markt-nie dla idiotów:)


FOTKi http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/48654

VW Obrazek GOLF
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: TO-MI »

jeżeli sworzeń jest w dobrym stanie to ciężko go przesunąć i dlatego takie lekkie opory bo musi być w osi z otworem w zwrotnicy :)
a ten z prawej pewnie już lżej siedzi znaczy bardziej styrany :P to i lżej złożyć :mrgreen:
ot taka teoria na szybko 8)7 bo sie czepiasz jak wszedł i hula znaczy że ten typ tak ma 8)
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: cyborg »

A ja zapytam tak formalnie-jak to robiles to miales obydwa przednie kola w powietrzu..? Bo jak nie podniesiesz auta z obydwu stron to stabilizator jest "wcisniety" i bedzie ciezko cokolwiek zrobic bez uzycia sily
domel
Uzalezniony
Posty: 505
Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
Posiadany PUG: 1,8D 92r
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: domel »

najlepiej właśnie mieć całą przednią oś w powietrzu. Ale mimo tego jest dość cieżko i mui zawsze zajmowało to parędziesiąt minut kombinowania.
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: cyborg »

Ja oprocz podniesienia calego przodu odkrecam nakretke stabilizatora zeby wahacz byl luzny, wtedy jakos tam idzie ale fakt ze to nie jest najprostrza czynnosc.. Najlepiej zawolac kogos to pomocy
Awatar użytkownika
trekpio88
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 18 mar wt, 2008 1:26 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 GLD
Numer Gadu-gadu: 4204075
Lokalizacja: Rybnik

Re: Ciężko z wahaczem i piastą (założenie)

Post autor: trekpio88 »

miałem cały przód w powietrzu,
PEUGEOT 205 GLD 1.8 D


Seks jest jak Peugeot, zaprojektowany by cieszyc:)
Peugeot jest jak Media Markt-nie dla idiotów:)


FOTKi http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/48654

VW Obrazek GOLF
ODPOWIEDZ