1. zdjąć przewód prowadzący z pompy podciśnienia do serwa i zatykając otwór poduszką palca, sprawdzić czy jest zasysany przez pompę (silnik oczywiście pracuje) - nie bać się, nie wciągnie do środka.
2. zdjęty przewód sprawdzić pod kątem szczelności
jeśli obie rzeczy są sprawne to 99% serwo do wymiany, lub regeneracja, ale przy cenach używanych, chyba niema się co babrać
powodzenia
Hamulce, modyfikacje
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Hamulce, modyfikacje
normalne zaczyna brakować podciśnienia zależnie od konstrukcji (średnica serva,grubość węża itd. itp.)dzieje sie to po mniejszej lub większej liczbie pompnięćGucio90 pisze: Niedawno zauważyłem że jak chce zatrzymac samochód hamujac pulsacyjnie (pompując pedał) hamulce sa coraz słabsze, praktycznie zero hamowania, natomiast gdy wcisne raz i dociskam do spodu jest ok. Czego to moze bys wina?? Pompa, stary płyn, czy może zapowietrzenie???
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Hamulce, modyfikacje
Podłączę sie pod temat. Jeździłem ostatnio 206S16 136KM i jestem pod ogromnym wrażeniem - pedał reaguje na dotknięcie, chodzi leciutko, a auto nawet przy dohamowaniach z dużej prędkości prawie staj ew miejscu Zastanawiam się czy heble z tego autka podejda P&P do starszej siostry, czyli GTI z zaciskami Girlinga
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Hamulce, modyfikacje
podejda