Chodziło mi raczej o korozje okolic, czyli gniazda śruby w wahaczu... Nie muszę Ci mówić czym to grozi... Nakrętka oczywiście również z nierdzewki, a magnezowa dodatkowo. Magnez raczej jest słaby mechanicznie, zębami to nie zrobisz śladu, ale drutem aluminiowym to już tak... Pewno można gdzieś w necie znaleść twardość wg skali Mohsa...cejot pisze:Co do śrub nie wiedziałem o tej przyśpieszonej korozji. Poza tym jeśli rezygnować już z nakrętek samohamownych to nie można by zastosować nakrętek ze stali nierdzewnej?
Tak czy inaczej, uważam, że to trochę na wyrost. I tak trzeba do zawieszenia zajrzeć raz na jakiś czas (silentbloki...) i przy okazji można wymienić śruby.
BTW, samohamowne nakrętki z nierdzewki, czy kwasówki to nie problem?!... Asmet się kłania
Trochę informacji o wytrzymałości i klasach śrub
http://www.iprodukcja.pl/wymiarowanie/k ... _srub.html