Cześć, temat sprężyn poruszany wielokrotnie. odpowiedzi nie znalazłem przeszukując 10stron z działu.
Jakie bedą róznice w obniżeniu 205ki XU diesla, stosując sprezyny -40 dla 1.1-1.6(TU), a 1.8(XU).
Z tego co wiem ory spręzyny w Dieslu sa dłuższe niz w TU.
Jeśli obniżające spreżyny TU, obniżają lekkie TU o teoretyczne 40mm~, to stosując takie sprezyny (TU) do cieższego XU siadzie bardziej niż sprezyny dedykowane do XU?
mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi.. :/
mile widziane jakies zdjecia jeśli macie
Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU
będzie twardy jak taczka
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU
Ja właśnie podniosłem belke w Gentry o ząbek do fabrycznej wysokości i zamieniłem niebieskie springi Gutmanna na zwykłe z Gentry. Obniżone 205 swietnie wyglądaja ale konfrontacja z naszymi drogami wypada słabo.
Zobacz sobie zdjęcia dieselka Rafała. Montowałem mu sprężyny z Cti i wg mnie to jest optymalna wysokość do XUD9.
Zobacz sobie zdjęcia dieselka Rafała. Montowałem mu sprężyny z Cti i wg mnie to jest optymalna wysokość do XUD9.