Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
Najlepsze ustawienia do jazdy u nas to normalna lub odrobinę krótsza i miększa sprężyna w zestawie z twardo ustawionym amortyzatorem  
			
			
									
						
							http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
			
						- Draxter
 - Junior
 - Posty: 331
 - Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
 - Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
 - Numer Gadu-gadu: 27279
 - Lokalizacja: polska centralna
 
Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
Mysle ze to juz kwestia gustu. Jeden lubi tapczan inny taczkesekator pisze:Najlepsze ustawienia do jazdy u nas to normalna lub odrobinę krótsza i miększa sprężyna w zestawie z twardo ustawionym amortyzatorem
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
			
						- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Zawieszenie gwintowane czy sportowy amortyzator?
no to moja propozycja to coś pośrodku 
taki twardy tapczan
			
			
									
						
							taki twardy tapczan
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej