Strona 2 z 2

: 09 lut pt, 2007 7:26 pm
autor: oloolo10
[quote="Banita"]dzizas... znow musze tlumaczyc, ze zbieznosc nie ma nic do sciagania? :roll:


zgadza siemoże to być przez opony.zbierzność bedzie dobra a guz na oponie i lipa jest.
dzieki i pozdro chłopaki.

: 20 lut wt, 2007 4:19 pm
autor: hugos
Można również wymieniać końcówkę i ze względów oszczędnościowych zrezygnować z ustawiania zbierzności jeżeli przed luzami była dobra (nie zawsze tak jest). Przed rozbiórką należy dokładnie zmierzyć długość drążka wraz z końcówką i potem wkręcając nową ustawić taką samą. Oczywiście jak nie musimy oszczędzać, to lepiej po tym sprawdzić zbieżność. Ja tak wymieniam końcówki we wszystkich typach i rzadko kiedy muszę regulować zbieżność. Dzięki temu klient oszczędza pieniądze za ustawianie zbieżności a ja mam satysfakcję, że nie zdzieram z ludzi.

: 20 lut wt, 2007 5:25 pm
autor: Banita
nie wiem jak chcesz to dokladnie zmierzyc -miarka? zawsze bedzie odchylenie +-2mm, a to juz robi roznice -fakt faktem jezdzic tak mozna, ale kola nie sa ustawione poprawnie.

: 21 lut śr, 2007 8:34 am
autor: koval
o wlasnie panowie jak pojade na stacje diagnostyczna i powiem zeby mi kierownice ustawili bo mam krzywa to mi ustawia?? bo do tej pory myslalem ze jak zrobia zbierznosc to kierownica tez sie wyprostuje :W