wahacz ...
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: wahacz ...
tuleje a dokladnie silentblocki wahacza niektorzy to wymieniaja tylko trzeba miec prase albo dobre imadlo ...
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- trekpio88
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 18 mar wt, 2008 1:26 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GLD
- Numer Gadu-gadu: 4204075
- Lokalizacja: Rybnik
Re: wahacz ...
no ja miałem te tuleje wymieniane ale może ktoś z was to robił osobiście i ma jakiś łatwiejszy sposób.;]
PEUGEOT 205 GLD 1.8 D
Seks jest jak Peugeot, zaprojektowany by cieszyc:)
Peugeot jest jak Media Markt-nie dla idiotów:)
FOTKi http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/48654
VW GOLF
Seks jest jak Peugeot, zaprojektowany by cieszyc:)
Peugeot jest jak Media Markt-nie dla idiotów:)
FOTKi http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/48654
VW GOLF
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: wahacz ...
Mozesz je "wystukac" uzywajac jakiegos sporego mlotka gumowego, najlepiej miec odpowiedniej wielkosci druga tulejke ktora mozesz uzyc jako klin. Uwazaj by nie uszkodzic, nie skruszyc koncowek i odpowiednio prosto i do odpowiedniej dlugosci nabic tuleje. Polecam skoczyc do pierwszego lepszego zakladu gdzie bawia sie metalem , potrzebna jest prasa hydrauliczna i 5 minut zabawy i po sprawie.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: wahacz ...
w wahaczu z gti jest prosta sprawa
wklada sie lewarek miedzy te elementy gumowe i poprostu wypycha przetestowalem
wklada sie lewarek miedzy te elementy gumowe i poprostu wypycha przetestowalem
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: wahacz ...
A macie jakiś dobry patent na wyciąganie wahacza ?
Tzn w jakiejść określonej kolejności, wykręcać, jak podważać itd.
Bo ja zawsze się ostro męczę z tym, ostatnio musiałem wyciągnąć półoś to ponad godzinę walczyłem aby sworzeń wyciągnąć aż skończyło się na tym że wyciągnełem z sanek a potem ze stabilizatora to jakoś wytargałem chama chodź sie lekko wkurzyłem
Tzn w jakiejść określonej kolejności, wykręcać, jak podważać itd.
Bo ja zawsze się ostro męczę z tym, ostatnio musiałem wyciągnąć półoś to ponad godzinę walczyłem aby sworzeń wyciągnąć aż skończyło się na tym że wyciągnełem z sanek a potem ze stabilizatora to jakoś wytargałem chama chodź sie lekko wkurzyłem
Ostatnio zmieniony 30 mar pn, 2009 12:01 pm przez domel, łącznie zmieniany 1 raz.
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: wahacz ...
ja odkręcam od sanek stabilizatora i od zwrotnicy potem podnoszę lewarkiem zwrotnice i jakoś wyskakuje po kombinacjach..
- Bartuś
- Nowicjusz
- Posty: 52
- Rejestracja: 22 gru pt, 2006 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 GR 1.1 TU1M Magneti Marelli 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: wahacz ...
Ha! Wyjąć to stosunkowo jeszcze nie problem, gorzej go potem włożyć z powrotem:)
205 GR 1.1
TU1M Magneti Marelli
1992
TU1M Magneti Marelli
1992
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: wahacz ...
Hmm. Też na to wpadłem aby podnieść zwrotnicę, ale musiałbym miec jakiś mały lewareczek i jeszcze go gdzieś tam wcisnąć bo trochę ciasno. Może warto też ściągnąć koło.
- Bartuś
- Nowicjusz
- Posty: 52
- Rejestracja: 22 gru pt, 2006 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 GR 1.1 TU1M Magneti Marelli 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: wahacz ...
No ściągasz koło i oryginalny lewarek wkładasz pod ten stalowy walec co w niego śruby mocujące felgę wkręcasz. Tylko uważaj żeby ci lewarek nie wystrzelił!
205 GR 1.1
TU1M Magneti Marelli
1992
TU1M Magneti Marelli
1992
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: wahacz ...
"Stalowy walec"?? Chyba nie masz na mysli tarczy hamulcowej?? Jesli tak to swietny sposob zeby ja zwichrowac..
Podstawa przy wyjmowaniu wahacza jest to zeby podeprzec auto z obydwu stron, tzn zeby obydwa przednie kola byly w gorze. Jako pierwszy wysuwamy potem sworzen wahacza ze zwrotnicy, po wyjeciu sruby ze zwrotnicy bierzemy dluga lyzke do opon od ciezarowek albo jakis pret stalowy (dosc gruby, np tzw. "breszke" lub łom;)) i wkladajac miedzy stabilizator a wahacz naciskamy z gory i sworzen sam wychodzi bez problemu. Potem wyjmujemy srube od silentblocka przy sankach a na koncu nakretka stabilizatora i wahacz mamy w dloni
Podstawa przy wyjmowaniu wahacza jest to zeby podeprzec auto z obydwu stron, tzn zeby obydwa przednie kola byly w gorze. Jako pierwszy wysuwamy potem sworzen wahacza ze zwrotnicy, po wyjeciu sruby ze zwrotnicy bierzemy dluga lyzke do opon od ciezarowek albo jakis pret stalowy (dosc gruby, np tzw. "breszke" lub łom;)) i wkladajac miedzy stabilizator a wahacz naciskamy z gory i sworzen sam wychodzi bez problemu. Potem wyjmujemy srube od silentblocka przy sankach a na koncu nakretka stabilizatora i wahacz mamy w dloni
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: wahacz ...
Najlatwiej to chyba zaopatrzyc sie w urzadzenie do zdejmowania sworzni kulowych ?
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: wahacz ...
Nie bardzo takim urzadzeniem, mozna uszkodzic gumowa oslone sworznia
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: wahacz ...
Pozatym tam raczej nie ma miejsca bo jest gniazdo sworznia, a ze 2 cm wyżej juz przegub półosi.
trzebaby mieć jakieś miko-urządzonko do tego. No i osłone sworznia mozna uszkodzić.
Ale do ściagania sworznia od drążka kierowniczego przy zwrotnicy to ok.
trzebaby mieć jakieś miko-urządzonko do tego. No i osłone sworznia mozna uszkodzić.
Ale do ściagania sworznia od drążka kierowniczego przy zwrotnicy to ok.
levis pisze:Najlatwiej to chyba zaopatrzyc sie w urzadzenie do zdejmowania sworzni kulowych ?
- Bartuś
- Nowicjusz
- Posty: 52
- Rejestracja: 22 gru pt, 2006 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 GR 1.1 TU1M Magneti Marelli 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: wahacz ...
No to przecież nie podnosisz auta za tarczę. Najpierw podnosisz auto, podobno najlepiej z dwóch stron chociaż ja nie odczułem różnicy, stawiasz na jakichś klockach, potem wkładasz lewar. Ale przecież nie pod tą część tarczy po której klocki jeżdżą tylko pod ten występ co łożysko w nim siedzi i podnosisz ostroznie z 5 cm żeby ci zwrotnica przy robocie nie przeszkadzała. Co ty chcesz tam przegiąć, zwrotnicę na łożysku?cyborg pisze:"Stalowy walec"?? Chyba nie masz na mysli tarczy hamulcowej?? Jesli tak to swietny sposob zeby ja zwichrowac..
205 GR 1.1
TU1M Magneti Marelli
1992
TU1M Magneti Marelli
1992
Re: wahacz ...
To stabilizator na silenblockach prezy.levis pisze:Najlatwiej to chyba zaopatrzyc sie w urzadzenie do zdejmowania sworzni kulowych ?