Strona 2 z 2

: 03 kwie wt, 2007 6:46 pm
autor: d_ARC
U mnie podobne objawy jak opisujesz (ściąganie/pływanie auta) miałem już kilka razy. Przyczyny były nasępujące: jajo otworu w który do zwrotnicy wchodzi sworzeń wahacza, niedokręcona śruba "ściskająca" sworzeń, wybite tuleje wahacza.

A zwrotnicę od biedy można roztoczyć, wstawić tuleję, zaheftować. Taki patent u mnie był konieczny gdy nie mogłem dostać zwrotnicy do 1.9 GTI na duże półosie :? Całość jeździ do tej pory, a auto użytkowane w sporcie, i nie ma najmniejszych problemów. Tyle, że sworzeń ściska wzmocniona śruba ampulowa i 2 nakrętki 8)

: 03 kwie wt, 2007 7:00 pm
autor: ghostface
...juz mowie otoz pojechalem do mechaniola i powymienial mi sruby i nakretki bo troche slabo trzymaly zwlaszcza prawy wahacz jedna wlasciwie mozna bylo reka odkrecac :shock: . No i teraz jest oczywiscie troszke lepiej auto wmiare stabilne...zobaczymy jak ustawie geo ale to po wymianie polosi. Dzieki wszystkim za wsparcie :)

Co do tych jednoramiennych wahaczy ktore oczywiscie tez mam to spotkalem sie juz z taka opinia wlasnie ze czasem mozna sie z tym sporo bawic a i tak efekt nie koniecznie satysfakcjonuje ale osobiscie nie wiem przekonam sie

: 03 kwie wt, 2007 7:17 pm
autor: Banita
ghostface pisze: Co do tych jednoramiennych wahaczy ktore oczywiscie tez mam to spotkalem sie juz z taka opinia wlasnie ze czasem mozna sie z tym sporo bawic a i tak efekt nie koniecznie satysfakcjonuje ale osobiscie nie wiem przekonam sie
Pieprzenie mechaniora robiacego tylko vw :wink:

: 03 kwie wt, 2007 9:14 pm
autor: ghostface
no to luz :D .... znaczy taki w przenosni nie w kole hehhe :wink: :P