wymiana CAŁEGO PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA - co potrzeba

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
pazdzioch
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0

Re: wymiana CAŁEGO PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA - co potrzeba

Post autor: pazdzioch »

205, 1.4 XS, TU3M, 1990r
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Re: wymiana CAŁEGO PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA - co potrzeba

Post autor: skola »

By była cisza to wymiana poduszek, lożysk kolumn kierowniczch.
Jesli ma luz a zapewniam ze weiszksoc pugow ma luz na przekladni kierowniczej, drazki kierownicze oraz same koncowki kierownicze.

Wachacze, w gti ida czesto łaczniki stabilizatora, oraz ta guma na stabilizatorze w zwyklych wersjach najbardziej pada gumu w wachaczu gdzie wchodzi stabilizator oraz tez gumy na łaczniku stabilizatora.

Potrafią tez stukac w gti jarzma na zaciskach !!!
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
ODPOWIEDZ